پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دولت اجازه ندهد دلالان طعم شب عید را به کام مردم تلخ کنند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت نباید اجازه دهد دلالان و سوداگران بازار اقلام اساسی مردم را خراب کرده و طعم شب عید را به کام مردم تلخ کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108557
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

کرونا :

دولت اجازه ندهد دلالان طعم شب عید را به کام مردم تلخ کنند

محمد علی پور در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با تاکید بر ضرورت کنترل بازار شب عید، گفت: دولت باید برای تامین اقلام اساسی مردم در آستانه شب عید که با ماه مبارک رمضان نیز توامان شده به خوبی تلاش کرده و بر قیمت کالاها نظارت کند، هرچند دولت کنترل بازار به خود بازاری‌ها محول کرده است اما به‌یقین اگر دست دولت در کار نباشد و وظیفه نظارتی خود را به درستی انجام ندهد، بازار کنترل نخواهد شد.

نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگرچه اکنون با کمبود اقلامی همچون مرغ و میوه در شب عید رو به رو نیستیم اما دولت باید خود مشخصا بر نحوه توزیع و قیمت‌گذاری‌ها نظارت داشته باشد چراکه در غیر این صورت دلالان و سوداگران بازار را خراب کرده و طعم شب عید را به کام مردم تلخ خواهند کرد. 

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمک گرفتن از اصناف برای کنترل بازار شب عید به‌معنای سلب مسئولیت دولت در این حوزه نیست، افزود: با توجه به اینکه درآمدهای اصلی کشور همچون درآمدهای ارزی و نفتی در اختیار دولت است باید بتواند تورم و گرانی مهار و  بازار را کنترل کند چراکه مردم دیگر توان تحمل بیش از این گرانی‌ها را ندارند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi