شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

هرگونه مناقصات دست و پاگیر به زیان فروش محصولات دانش بنیان است

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت دانش بنیانی که نوپاست و قرار است محصول خود را به بازار عرضه کند، اگر حمایت نشود این شرکت امکان عرضه محصول و به نوعی سرپا ایستادن را ندارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108548
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

کرونا :

هرگونه مناقصات دست و پاگیر به زیان فروش محصولات دانش بنیان است
متفکر آزاد

روح الله متفکر آزاد در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به رفع مشکلات خرید محصولات شرکت های دانش بنیان و  ایجاد رونق اقتصادی در این بخش گفت: معمولا  تولید محصول بار اول شرکت های دانش بنیان اقدام سختی است و نیاز به حمایت دارد.

نماینده مردم «تبریز،آذرشهر و اسکو» در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین فروش محصول بار اول شرکت های دانش بنیان نیز فعالیت سخت تری را طلب می کند چراکه بازار دست شرکت های دانش بنیان نبوده و در دست وارد کنندگان قوی تر است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری بیان کرد: شرکت دانش بنیانی که نوپاست و قرار است محصول خود را به بازار عرضه کند، اگر حمایت نشود این شرکت امکان عرضه محصول و به نوعی سرپا ایستادن را ندارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شرکت دانش بنیان اگر در بار اول بتواند محصول خود را به فروش برساند می تواند سرپا ایستاده و حرکت کند.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هرگونه مناقصات دست و پا گیر معمولا به ضرر این شرکت هاست و نمی گذارند این شرکت ها توفیقی در فروش محصولات خود داشته باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین قاعده حمایت از تولید بار اول محصولات شرکت های دانش بنیان قاعده مناسبی است که هم در قانون مجلس اعم از قانون جهش تولید دانش بنیان دیده شده و هم  در معاونت علمی و فناوری دولت مورد حمایت قرار گرفته است./

انتهای پیام

پیگیری برای بازسازی و نوسازی مدارس فرسوده خدابنده
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi