شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

دولت مصوبات مجلس درباره ساماندهی بازار خودرو را عملیاتی نکرده است/ ارتقای کیفیت و کمیت خودرو در دستورکار قرار گیرد

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: مجلس ابزارهای لازم برای ساماندهی بازار و صنعت خودرو را در اختیار دولت قرار داده است اما متاسفانه مصوبات مجلس درباره واردات خودروهای نو و کارکرده به درستی اجرایی نشده این در حالی است که اگر این قوانین به دقت عملیاتی شود از التهاب بازار کاسته می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108545
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

کرونا :

دولت مصوبات مجلس درباره ساماندهی بازار خودرو را عملیاتی نکرده است/ ارتقای کیفیت و کمیت خودرو در دستورکار قرار گیرد

علیرضا شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به اینکه دولت باید بازار خودرو را سامان دهد، گفت: مجلس ابزارهای لازم برای ساماندهی بازار و صنعت خودرو را در اختیار دولت قرار داده است اما متاسفانه مصوبات مجلس درباره واردات خودروهای نو و کارکرده به درستی اجرایی نشده این در حالی است که اگر این قوانین به دقت عملیاتی شود از التهاب بازار کاسته می‌شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید شرایطی فراهم کرد که واسطه‌ها و دلالان از بازار خودرو حذف شوند و این مهم در شرایطی محقق می‌شود که بتوان خودرو را به دست مصرف‌کننده واقعی رساند دراین شرایط هم خودروساز سود می‌کند و هم مصرف‌کننده می‌تواند خودرو را با قیمت مناسب خریداری کند.

وی با بیان اینکه خودروسازان باید ارتقای کیفیت و کمّیت خودرو را دردستورکار خود قرار دهند، اضافه کرد: دولت نتوانسته به وظیفه خود در این زمینه به درستی عمل کند که ما نسبت به این بی‌توجهی انتقاد داریم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس همه اختیارات را برای ساماندهی بازار خودرو به دولت داد اما مسئولان اجرایی تاکنون نتوانسته‌اند از این ابزار استفاده و خودرو به تعداد نیاز وارد کنند، از کیفیت خودروهای تولیدی انتقاد کرد و افزود: مردم از کیفیت خودروها ناراضی هستند حتی خودروهای نو نیز از نظر فنی با مشکلاتی روبه رو هستند و مردم ناچارند خودروهای نویی که تحویل می‌گیرند را نیز تعمیر کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi