شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حدود 30 درصد از عملیات اجرایی 4 بانده شدن جاده هراز باقی مانده است/ گازرسانی به آب اسک و گزنک باید با سرعت بیشتری انجام شود

نماینده مردم آمل در مجلس، موضوع ۴ بانده شدن جاده هراز، گازرسانی به تمام روستاها و بخش های حوزه انتخابیه و حمایت از کشاورزان مازندرانی را از اولویت های مردم حوزه انتخابیه خود برشمرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108456
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

کرونا :

حدود 30 درصد از عملیات اجرایی 4 بانده شدن جاده هراز باقی مانده است/ گازرسانی به آب اسک و گزنک باید با سرعت بیشتری انجام شود

رضا حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرکرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای تکمیل پروژه های عمرانی در آمل، اظهار کرد: یکی از موضوعات اولویت دار عمرانی که برای آمل دنبال کردیم، موضوع تعریض و ۴ بانده شدن جاده هراز بوده است که از دوره نهم ریاست جمهوری آغاز شده و هنوز ۳۰ درصد کار باقی مانده است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید خود با همراهی رئیس کمیسیون عمران و معاون وزیر راه و شهرسازی، افزود: در این بازدید کد تعریض جاده هراز به ۴ بانده شدن تغییر کرد و به جد پیگیر هستیم تا این اتفاق رخ دهد.

وی ادامه داد: گازرسانی به منطقه لاریجان نیز دیگر موضوعی است که در اولویت های کاری ما قرار دارد با وجود حضور چندین باره استاندار در منطقه از مسیر رستوران سالاری به آب اسک و هنوز عملیات اجرایی آغاز نشده است. گازرسانی در آمل به تازگی به پلور و آب گرم رینه و روستاهای اطراف رسیده است و در حال حاضر باید به سمت گزنک و سایر روستاهای اطراف کار اجرایی آغاز شود.

قیمت خرید برنج به جای افزایش با کاهش مواجه شده است

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: با توجه به اینکه اقتصاد استان مازندران بر مبنای کشاورزی و برنج کاری است، دولت با توجه به افزایش سرسام آور قیمت ها و چند برابر شدن کود و سم و نهاده های کشاورزی، متأسفانه اقدامی در جهت افزایش خرید تضمینی صورت نداده است و به جای افزایش قیمت ها نرخ آن را نیز کاهش دادند که به ضرر کشاورزان است.

به دنبال پیگیری‌های ورناصری؛ فرهنگسرای پردیس هفتکل افتتاح شد
دنبال کنید

حاجی پور تصریح کرد: موضوعی که کشاورزان را آزرده خاطر کرده است، موضوع افزایش واردات با وجود تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید داخل بوده است و این مسئله از اولویت های ما در پیگیری مسائل مردم آمل است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi