دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکمیل پروژه احداث 3 مدرسه در لنجان بعد از توقفی 8 ساله

نماینده مردم لنجان در مجلس، از تکمیل و افتتاح سه مدرسه در این شهرستان بعد از توقفی ۸ ساله، تکمیل کتابخانه زاینده‌رود و پیگیری برای تاسیس کانون فرهنگی و ورزشی جوانان به عنوان اقداماتی که در حوزه‌های آموزش و فرهنگی این منطقه انجام داده است، یاد کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107913
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

کرونا :

تکمیل پروژه احداث 3 مدرسه در لنجان بعد از توقفی 8 ساله

حسین رجایی در گفت و گو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: تامین اعتبارات لازم به مبلغ ۵ میلیارد تومان به منظور تجهیز و تعمیر برخی مدارس شهرستان، همچنین تامین مبلغ حدود ۲میلیارد تومان جهت تجهیز مرکز فنی و حرفه‌ای از جمله اقداماتی بود که در حوزه آموزش این منطقه پیگیری و انجام دادیم.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که برای حوزه آموزش این منطقه پیگیری کردیم مربوط به احداث ۳ مدرسه بود که بعد از ۸ سال توقف تکمیل و افتتاح شدند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در بیان اقداماتی که در جهت تقویت امور فرهنگی حوزه انتخابیه انجام داده است، تصریح کرد: تامین کمک هزینه یک و نیم میلیارد تومانی برای تقویت موسسات قرآنی و دارالقرآن‌ها، تامین کمک هزینه ۳ میلیارد تومانی در جهت ارتقای کانون‌های فرهنگی و تامین کمک هزینه یک و نیم میلیارد تومانی برای مساجد شهرستان نیز از جمله اقداماتی بود که در حوزه فرهنگی این منطقه پیگیری و انجام شد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تکمیل کتابخانه زاینده‌رود یکی دیگر از موضوعاتی بود که در حوزه فرهنگی پیگیری کردیم و مبلغی بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان برای آن تخصیص داده شد. همچنین پیگیری‌های لازم برای تاسیس کانون فرهنگی و ورزشی جوانان شهرستان لنجان صورت گرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi