پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

برخی از مدارس خاش و میر جاوه با کمبود معلم مواجهه هستند

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: برخی از مدارس شهرستان های حوزه انتخابیه با کمبود شدید معلم مواجهه هستند و حتی در مدارسی یک معلم چند پایه را درس می دهد که در این زمینه وزارت آموزش و پرورش باید چاره اندیشی کند علیرغم اینکه بارها این موضوع را متذکر شدیم اما اقدام مناسبی صورت نگرفته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107907
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

کرونا :

برخی از مدارس خاش و میر جاوه با کمبود معلم مواجهه هستند

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی باید فکری برای ساخت مدارس در حوزه انتخابیه کند اظهار کرد: سرانه فضای آموزشی در کشور حدود ۵ و نیم متر است اما در حوزه انتخابیه حدود ۲ و نیم متر بوده است و باید برای حل موضوع چاره ای اندیشیده شود و عدالت آموزشی رعایت گردد.

وی افزود: برخی از مدارس شهرستان های حوزه انتخابیه با کمبود شدید معلم مواجهه هستند و حتی در مدارسی یک معلم چند پایه را درس می دهد که در این زمینه وزارت آموزش و پرورش باید چاره اندیشی کند علیرغم اینکه بارها این موضوع را متذکر شدیم اما اقدام مناسبی صورت نگرفته است.

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس بیان کرد: بسیاری از معلم های مدارس حوزه انتخابیه بسیار خرید خدمات هستند که حقوق آنها نیز به خوبی پرداخت نمی شود و حتی بیمه هم برای آنها به صورت نامنظم انجام می شود که لازم می دانم وزارت آموزش و پرورش موضوع خرید خدماتی را برطرف کند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: دیدارهایی هم با وزیر آموزش و پرورش و مسئولان مختلف برای پرداخت حقوق خرید خدماتی ها داشتم و قول هایی نیز در این رابطه دادند اما تاکنون اقدام خاصی در این رابطه انجام نداده اند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi