دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اتصال 45 روستای شهرستان تفت به شبکه تلفن همراه و اینترنت

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس گفت: ایجاد زیرساخت‌های ارتباطات در مناطق کوهستانی دشواری های خاص خود را دارد اما در این مدت کوتاه ۴۵ روستای شهرستان تفت به اینترنت ۴G و تلفن همراه مجهز شدند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107901
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

کرونا :

اتصال 45 روستای شهرستان تفت به شبکه تلفن همراه و اینترنت

سیدجلیل میرمحمدی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به افتتاح پروژه فیبرنوری در شهرستان میبد اشاره کرد و گفت: ایجاد زیرساخت‌های ارتباطات در مناطق کوهستانی دشواری های خاص خود را دارد اما در این مدت کوتاه ۴۵ روستای شهرستان تفت به اینترنت ۴G و تلفن همراه مجهز شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۲۷۰ روستا در شهرستان‌های تفت و میبد با حمایت وزارت ارتباطات به تلفن همراه و اینترنت متصل شدند. لازم است زیرساخت‌های فیبرنوری در شهرستان تفت در بخش نیر و بخش گاریزات و بفروئیه رقم بخورد.

نماینده مردم تفت و میبد به افتتاح فیبر نوری میبد اشاره و بیان کرد: این پروژه با بیش از ۱,۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری دولتی و خصوصی اجرا شده است تا دسترسی بیش از ۵۳ هزار خانوار به سرعت‌های چند صدمگابیتی اینترنت فراهم شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: انتظار می رود وزارت ارتباطات همکاری بیش تری برای حل مشکل آنتن دهی دیگر روستاهای حوزه انتخابیه داشته باشد اگرچه در این مدت اخیر هم همکاری لازم را داشته اند و امیدوارم مابقی روستاهایی که فاقد شبکه آنتن دهی هستند هم کار آنها انجام شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi