شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

تخریب کامل و بازسازی بیمارستان امیرالمومنین(ع) در اسدآباد/این پروژه برای بهبود ارائه خدمات درمانی به جمعیت 120 هزار نفری این شهر اجرا شد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، روند اجرای پروژه تخریب کامل و بازسازی بیمارستان امیرالمومنین(ع) این شهر و رفع موانعی که در مسیر اجرای آن ایجاد شده بود را تشریح کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107895
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

کرونا :

تخریب کامل و بازسازی بیمارستان امیرالمومنین(ع) در اسدآباد/این پروژه برای بهبود ارائه خدمات درمانی به جمعیت 120 هزار نفری این شهر اجرا شد

کیومرث سرمدی واله در گفت‌و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، در بیان اقداماتی که برای حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: تخریب کامل و احداث بیمارستان جدید امیرالمومنین(ع) پس از تعطیلی بنای قدیمی این بیمارستان از جمله اقداماتی بود که در جهت بهبود روند ارائه خدمات درمانی به مردم این منطقه انجام شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ساختمان قدیمی این بیمارستان به علت فرسودگی و ابطال مجوز فعالیت آن در سال ۹۵ تا سال‌ها بعد به مراکزی همچون کتابخانه، خوابگاه، غذاخوری دانشجویان و مرکزمراقبت کرونا تبدیل شده بود.

وی تصریح کرد: در سال ۹۹ با توجه به نیاز جدی شهرستان ۱۲۰هزار نفری اسدآباد به بیمارستان دوم، تلاش‌ برای رفع موانع کهنه آغاز شد و برغم کم‌کاری‌های گذشته، عملیات تخریب ساختمان قدیمی و احداث بیمارستان جدید در سال ۱۴۰۱ شروع شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در بیان مواردی که مسئولان در گذشته از آنها به عنوان موانع موجود در مسیر اجرای این پروژه یاد کرده بودند، یادآور شد: مالکیت زمین بیمارستان، اخذ مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و نیاز به بودجه چند ده میلیاردی فقط برای اجرای این پروژه در سال اول از جمله موانعی بود که مسئولان قبلی به صراحت اعلام کردند که موفق به حل آنها نشده بودند.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در سه سال و نیم گذشته هم این موانع برطرف و ماده ۲۳  این پروژه اخذ شد و هم در هر مرحله اجرای این پروژه بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبارات لازم برای اجرای آن را تامین کردیم./

افتتاحیه انتقال آب‌های سطحی تهران به شهر قدس و باغستان شهریار؛ در چند هفته آینده
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi