پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخصیص یک هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبارات برای اجرای پروژه احداث تصفیه‌خانه آب مریوان

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس، از تخصیص یک هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبارات برای اجرای پروژه احداث تصفیه‌خانه آب مریوان خبر داد و افزود: این پروژه با هدف تامین آب شرب سالم برای مردم این منطقه اجرا شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107838
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

کرونا :

تخصیص یک هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبارات برای اجرای پروژه احداث تصفیه‌خانه آب مریوان

شیوا قاسمی پور در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت ، در بیان جزییات اجرای پروژه احداث تصفیه‌‎خانه آب مریوان، گفت: این پروژه با هدف تامین آب شرب سالم برای مردم مریوان و سروآباد اجرا شده است چراکه این یکی از عمده مشکلات این منطقه است که در شرایط کنونی به صورت اضطراری از ۲ پمپ شنی برای تامین آب شرب این دو شهر استفاده می‌کنیم.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به اینکه دریاچه زریوار در اطراف مریوان قرار دارد و به عنوان نگین غرب کشور از آن یاد می‌شود حدود ۳۲ حلقه چاه بالادست این دریاچه ایجاد شده است که آب شرب مورد نیاز مریوان را تامین می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: هم‌اکنون مبلغ یک هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبارات برای احداث این تصفیه‌خانه و بهره‌مندی از کاربری تامین آب شرب سد گاران در نظر گرفته شده است ضمن‌اینکه زمین لازم برای احداث تصفیه‌خانه مریوان نیز خریداری شده است و الان در تملک اداره آب و فاضلاب قرار دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: احداث این تصفیه‌خانه اتفاق بسیار مهمی است که هم باعث تامین آب شرب سالم برای این منطقه و هم نجات دریاچه زریوار خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi