جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح فاز اول تولید موتورسیکلت در کارگاه های موسسات کیفری

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از افتتاح فاز اول تولید موتورسیکلت در فضای کارگاهی داخل موسسات کیفری همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،خبرداد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107835
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

کرونا :

افتتاح فاز اول تولید موتورسیکلت در کارگاه های موسسات کیفری

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، به برگزاری همایش تخصصی انقلاب اسلامی؛ طلاب، فرهنگیان، دانشجویان و فعالان فرهنگی سراسر کشور اشاره کرد و گفت:همایش تخصصی انقلاب اسلامی؛ طلاب، فرهنگیان، دانشجویان و فعالان فرهنگی سراسر کشور برگزار شد و در این نشست صمیمانه در خصوص مسائل مربوط به جایگاه مجلس در ساختار نظام، دستاوردهای مجلس یازدهم و تحلیلی از انتخابات دور دوازدهم مجلس شورای اسلامی ضمن بیان توضیحاتی به سوالات حاضران پاسخ داده شد.

امیرآبادی فراهانی به حضور در مراسم بزرگداشت سومین روز عروج شهید القدس سعید کریمی،اشاره و مطرح کرد:اهالی محله دروازه ری قم به ویژ جوانان و نوجوانان در شامگاه دوم بهمن‌ماه با پیکر شهید سعیدکریمی که در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق به شهادت رسیده است، وداع کردند، شهید کریمی از جوانان بسیجی فعال محله بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به افتتاح فاز اول تولید موتور سیکلت در فضای کارگاهی داخل موسسات کیفری،اشاره کرد و افزود:همزمان با چهل و پنجمین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی،فازاول تولید موتور سیکلت در فضای کارگاهی داخل موسسات کیفری با حضور غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، مظفری رئیس کل دادگستری استان و رنجبر مدیرکل زندان‌های استان قم و جمعی دیگر از مسئولان افتتاح شد.
وی ادامه داد: قرار است، تولید این موتور سیکلت مشوقی برای توسعه اشتغال و توانمندسازی زندانیان و خانواده های ایشان باشد.

امیرآبادی فراهانی به دیدار با اعضای هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان قم،اشاره و تاکیدکرد:دیدار و گفت‌وگوی اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم برگزار شد.۲۸۵ نفر از خبرنگاران استان قم به عنوان عضو اصلی و افتخاری در خانه مطبوعات عضویت دارند و تلاش داریم تا خدمات صنفی مطلوبی به جامعه رسانه ای ارائه دهیم.

دانشکده پرستاری ساوه مهرماه سال جاری افتتاح می شود
دنبال کنید

وی با تاکید بر لزوم تلاش نهادهای متولی برای حل مشکلات جامعه رسانه‌ای،ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی ما در خانه مطبوعات، عدم درآمد پایدار و نبود ردیف بودجه مشخص برای اجرای برنامه های مختلف است و تلاش می شود راهکاری در این حوزه پیش بینی شود که در این راستا نیازمند حمایت های مسوولان استانی هستیم.اهالی رسانه در قم باید نسبت به مشکلات مختلف استان از مسئولان مطالبه‌گری کنند.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: امروز شرایط برای فعالیت خبرنگاران به دلیل مشکلات اقتصادی که البته سایر اقشار نیز با آن درگیر هستند، سخت و دشوار شده است. نهادهای متولی خبرنگاران و حاکمیت، باید برای حل مشکلات جامعه رسانه‌ای تلاش کنند.موضوع آموزش در تشکل‌های صنفی بسیار اثرگذار است و ضرورت دارد، خانه مطبوعات در جهت تقویت کار حرفه‌ای خبرنگاران و همچنین تربیت کادر جدید برای رسانه ها، برنامه های آموزشی را تقویت و دنبال کند و نهادهای مختلف فرهنگی نیز در این زمینه باید مشارکت داشته باشند.رسانه ها در جهت تنویر افکار عمومی نقش بسزایی دارند و باید شرایط فعالیت برای اهالی رسانه در این راستا فراهم شود.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به  جلسه شورای تامین مسکن استان با انتقاد از عملکرد بنیاد مسکن نسبت به ثبت نام کنندگان ۱۷ هکتاری مسکن ملی تاکید کرد: ثبت نام‌ کنندگان پروژه ۱۷ هکتاری مسکن ملی مدت‌ها پیش مبالغ درخواستی بنیاد مسکن را واریز کرده‌اند،آن زمانی که مصالح ساختمانی افزایش قیمت نداشت.مردم به ۹ درصد مدت پیمان درخواستی بنیاد مسکن اعتراض دارند، دیوان محاسبات بنابر درخواست ما به این موضوع ورود و طی گزارشی اعلام کرد، حق با مردم است و بنیاد مسکن با قیمت بالا محاسبه می‌کند.

ابرشهرنشینی؛ چالش بزرگ دنیای مدرن
دنبال کنید

وی  تاکید کرد: حقوق مردم باید رعایت شود، بنیاد مسکن دندان طمع را بکشد، استاندار قم در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری و پیگیری کند.

 نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به جلسه با جمعی از اعضای کارگروه مشورتی اصناف و بازاریان،اشاره و مطرح کرد: جلسه هیأت واگذاری با حضور بنده به عنوان عضو ناظر مجلس در این هیأت،برگزار شد. در این جلسه در خصوص قیمت پایه و شرایط واگذاری ۱۷ درصد سهام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، متعلق به وزارت جهاد کشاورزی بحث و تبادل و مقرر شد، سهام مذکور به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شود.

وی ادامه داد: اعضای این هیأت نحوه عرضه و تعیین قیمت پایه ۲ درصد سهام شرکت ملی صنایع مس ایران را بررسی کردند و در این زمینه تصمیم گیری شد تا عرضه آن بصورت ۲ بلوک یک درصدی با قیمت تابلوی بورس و ۳۰ درصد فراتر از آن، انجام شود.همچنین اعضاء در ادامه این جلسه تخصصی، اصلاح اساسنامه بانک ملت را تصویب کردند و اتخاذ تصمیم در خصوص شیوه قیمت‌گذاری بنگاه ها پس از بحث و تبادل نظر، جهت اصلاحات به جلسات آینده موکول شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi