پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ ماده 23 برای اجرای پروژه احداث سد الند خوی

نماینده خوی و چایپاره در مجلس، با بیان اینکه در راستای مدیریت منابع پایدار آب در این منطقه مطالعات سد الند یا شهید قنبرلو و ماده ۲۳ آن نهایی شده است تاکید کرد که اجرای این پروژه قطعا باعث ایجاد تحول در حوزه کشاورزی این منطقه می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107829
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

کرونا :

اخذ ماده 23  برای اجرای پروژه احداث سد الند خوی

عادل نجف زاده در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به بخشی از اقداماتی که در جهت بهبود وضعیت حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: امروز فضای کسب و کار در خوی در سایه ارتقای زیرساخت‌ها در حوزه جاده‌ای، ریلی وهوایی رو به بهبود است و روستاهای ما به طور فزاینده‌ای در سه سال و نیم گذشته در حوزه گازرسانی، اینترنت و آبرسانی مورد توجه قرار گرفتند.

نماینده خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در گذشته تنها به ۶۴ درصد از روستاهای این منطقه گازرسانی شده بود که الان این میزان به بیش از ۹۰ درصد ارتقا یافته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: بزرگترین اتفاقی که در خوی افتاد و نیاز عمده این منطقه بود توجه به مدیریت منابع پایدار آب بود چراکه این شهرستان به عنوان قطب کشاورزی مولد در استان آذربایجان غربی بعد از گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی از نعمت داشتن یک سد ذخیره آب بی‌بهره بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: به دنبال پیگیری‌های مستمری که داشتیم مطالعات سد الند یا شهید قنبرلو و ماده ۲۳ آن نهایی شده است و با توجه به آگهی مناقصه برای احداث ساختمان این سد که قرار است بیش از ۱۰۰ میلیون مترمکعب آب پشت آن ذخیره شود، اجرای این پروژه در دستورکار قرار دارد و قطعا تحقق این مهم باعث ایجاد تحول در حوزه کشاورزی این منطقه خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi