جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

توسعه فرودگاه لارستان همچنان در دستور کار / ظرفیت برقراری هفته‌ای ۱۸ پرواز به امارات وجود دارد

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه پرازهای فرودگاه های لارستان، گفت: در حال حاضر ظرفیت برقراری هفته‌ای ۱۸ پرواز به امارات وجود دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107743
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

کرونا :

توسعه فرودگاه لارستان همچنان در دستور کار / ظرفیت برقراری هفته‌ای ۱۸ پرواز به امارات وجود دارد

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت با تأکید بر ضرورت توسعه فرودگاه لارستان، عنوان کرد: مدیران فرودگاه بین‌المللی لارستان در ماه‌ها و سال‌های گذشته پیگیری‌های بسیاری برای ارتقای خدمات این فرودگاه و افزایش پروازها داشتند.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی افزود: در همین رابطه در ماه‌های گذشته با سازمان هواپیمایی کشوری برای افزایش پروازها از لار به مقصد کشور امارات نامه‌نگاری انجام شده که در روزهای گذشته معاون هوانوردی و امور بین‌الملل این سازمان با ارسال نامه‌ای به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت.

وی افزود: در نامه‌ای ارسالی از جانب سازمان هواپیمایی تأکید شد مجوز ۱۰ پرواز در هفته در مسیر لار – دبی – لار و مجوز ۸ پرواز در هفته در مسیر لار – شارجه – لار صادر گردیده که در حال حاضر ۱۱ پرواز در هفته در مسیرهای مذکور در حال انجام است.

قشم‌ایر هم در خط لار – دبی فعال می‌شود

حسین زاده اضافه کرد: همچنین سازمان هواپیمایی کشوری همچنین اعلام کرد که شرکت هواپیمایی ایرعربیا ابوظبی به دلیل تعداد کم مسافر اقدام به لغو پروازهای خود کرده اما شرکت هواپیمایی قشم ظرف مدت یک ماه نسبت به برقراری ۲ پرواز در هفته در مسیر لار – دبی – لار اقدام خواهد کرد.

حسین زاده یادآور شد: با افزوده شدن پروازهای روز جمعه هواپیمایی چابهار، پروازهای تهران – لار – تهران به ۳ روز در هفته رسید.

این نتماینده مردم در مجلس یازدهم، در همین رابطه از تلاش‌های مدیران سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه بین‌المللی لارستان قدردانی و ابراز امیدواری کرد که خدمات این فرودگاه به مردم جنوب فارس و جنوب کشور توسعه یابد./

مردم ساوه توان پرداخت های سنگین در مسکن ملی را ندارند
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi