پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر حل افزایش سهمیه زائران عمره مفرده و حج تمتع استان گلستان

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: از سازمان حج و زیارت به دلیل موافقت با تقاضای افزایش سهمیه حج تمتع ۱۴۰۳ استان گلستان تقدیر شد و در رابطه با بررسی مجدد افزایش سهمیه جدید با توجه به استقبال گسترده زائران استان گلستان صحبت هایی مطرح گردید تا اقدامات لازم انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107740
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

کرونا :

تاکید بر حل افزایش سهمیه زائران عمره مفرده و حج تمتع استان گلستان

امانقلیچ شادمهر در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح نشست با رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در این دیدار در خصوص موارد مختلفی همچون افزایش سهمیه عمره مفرده و حج تمتع برای استان گلستان  و امثالهم صحبت شد و مقرر گردید اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

وی افزود: در این نشست از سازمان حج و زیارت به دلیل موافقت با تقاضای افزایش سهمیه حج تمتع ۱۴۰۳ استان گلستان تقدیر شد و در رابطه با بررسی مجدد افزایش سهمیه جدید با توجه به استقبال گسترده زائران استان گلستان صحبت هایی مطرح گردید تا اقدامات لازم انجام شود.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس بیان کرد: همچنین در این نشست در خصوص رفع تعلیق انجام عمره مفرده و ایجاد شرایط پروازی از فرودگاه گرگان تاکید شد که مقرر شد در این رابطه پس از بررسی های انجام شده اقدمات مورد نیاز را انجام دهند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi