سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بذر امید در دل مردم با راه‌اندازی پتروشیمی گلستان کاشته شد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس به آغاز مجدد ساخت و توسعه پتروشیمی گرگان پس از ۱۷ سال به دنبال پیگیری‌های انجام داده اشاره کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107734
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

کرونا :

بذر امید در دل مردم با راه‌اندازی پتروشیمی گلستان کاشته شد

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به اقدامات انجام داده طی سال‌های نمایندگی در حوزه انتخابیه خود، گفت: رفع مشکل آب و برق حدود ۲۰۰ روستای حوزه انتخابیه و اختصاص قیر رایگان برای اصلاح جاده‌های روستایی و شهری از جمله اقداماتی است که در این مسیر محقق شدند، همچنین طی پیگیری‌های صورت گرفته ۲ دستگاه جرثقیل بالابر برای شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا خریداری شده‌ تا مشکلات حوزه برق همچون اصلاح و تعویض کابل‌های برق با سرعت بیشتری صورت گیرد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: احداث چاه و اصلاح شبکه آب و فاضلاب منطقه نیز همچنان ادامه دارد، ضمن آنکه با توجه به مشکلات آب شرب اقدام به حفر چاه کردیم که این مسئله مشکلات و قطع آب را به مراتب کمتر کرده و خوشبختانه رضایت‌مندی مردم را به دنبال داشته است.

وی به آغاز مجدد ساخت و توسعه پتروشیمی گرگان پس از ۱۷ سال به دنبال پیگیری‌های انجام داده اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی این پتروشیمی با سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومان پس از سفر دوم رئیس‌جمهور به منطقه آغاز شد، همچنین مجوز فعالیت یکی از مناطق آزاد استان با حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری گرفته شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجوز جزیره آشوراده گرگان نیز با هدف رونق گردشگری گرفته شده است، همچنین به دنبال اخذ مجوز احداث تله‌کابین برای رونق گردشگری منطقه هستیم و مجوز احداث بیمارستان ۱۰۰ تخته خوابی شرق گرگان را به تازگی دریافت کرده ایم./

موافقت وزارت نیرو با تخصیص آب سدهای برقابی لیروک و زالکی الیگودرز
دنبال کنید

پایان پیام  

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi