شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌ریزی برای گازرسانی به 100روستای استان هرمزگان/پروژه آبرسانی به قشم باید در این دولت به اتمام برسد

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس، ضمن تشریح روند اجرای پروژه گازرسانی به ۱۰۰ روستای این استان با بیان اینکه آبرسانی از اولویت‌های مهم قشم است که با نصب آب شیرین‌کن محقق شده است تاکیدکرد که نیاز است۴۰ درصد کار باقی‌مانده برای آبرسانی به قشم در این دولت به اتمام برسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107677
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

کرونا :

برنامه‌ریزی برای گازرسانی به 100روستای استان هرمزگان/پروژه آبرسانی به قشم باید در این دولت به اتمام برسد

احمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، با اشاره به اولویت‌های بخشی از حوزه انتخابیه که پیگیری کرده است، گفت: گازرسانی به بخش‌هایی از هرمزگان یکی از اولویت‌های اصلی این استان است که در شهر بندرعباس پیشرفت خوبی داشته است کما اینکه به بخش زیادی از محلات این شهر گازرسانی شده است.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که از طریق مجلس و کمیسیون انرژی انجام دادیم، قرار شد در شهرستان حاجی‌آباد هم که یک منطقه سردسیر است با تخصیص ۱۱۵۰ میلیارد تومان اعتبارات برای گازرسانی به ۲ بخش فارغان و احمدی کلنگ‌زنی شده و برای اجرای این پروژه در ۱۰۰ روستای این منطقه برنامه‌ریزی شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: آبرسانی نیز از اولویت‌های مهم قشم است که در این راستا آب شیرین‌کن‌هایی در این شهر نصب شده است اما بخشی از کار باقی مانده است.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: نیاز است۴۰ درصد کار باقی مانده برای آبرسانی به قشم در این دولت به اتمام برسد بنابراین همچنان پیگیر هستیم تا این مطالبه به حق مردم این منطقه نیز محقق شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi