سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

محرومیت‌زدایی از دشت آزادگان و هویزه/ساخت 67 مدرسه جدید

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس گفت: در طول دو دوره نمایندگی اینجانب در مجلس، محرومیت‌زدایی خوبی از مناطق دشت آزادگان و هویزه صورت گرفته است، به عنوان مثال ۶۷ مدرسه جدید تحویل آموزش و پرورش شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107668
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

کرونا :

محرومیت‌زدایی از دشت آزادگان و هویزه/ساخت 67 مدرسه جدید

قاسم ساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به اقدامات انجام داده در حوزه انتخابیه خود در راستای کاهش محرومیت‌ها، گفت: در طول دو دوره نمایندگی اینجانب در مجلس، محرومیت‌زدایی خوبی از مناطق دشت آزادگان و هویزه صورت گرفته است، به عنوان مثال به دنبال پیگیری‌های انجام شده و در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت ۶۷ مدرسه جدید تحویل آموزش و پرورش شد، همچنین کلاس‌های آموزشی با مبالغ ناچیز برای افزایش امادگی دانش‌آموزان در کنکور برگزار شد.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: راه‌های بین شهری از اهواز به حمیده و سوسنگرد به استان نیز به خوبی ایجاد و اصلاح شدند، ضمن آنکه روشنایی کمربند سوسنگرد و جاده سوسنگرد به هویزه را باید به این موارد افزود، همچنین روستاهای دشت آزادگان به هویزه با جدول‌سازی، زیرسازی، آسفالت و روشنایی بهسازی خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه احداث بیمارستان شهدای نفت دشت آزادگان نیز توانست دل مردم را شاد کند، افزود: ایجاد درمانگاه تخصصی برای شبکه بهداشت دشت آزادگان، ایجاد ۴۷ چمن مصنوعی در ۴۷ روستا و استخر سرپوشیده شهر سوسنگرد با پیشرفت تقریبا ۹۰ درصدی را باید به دیگر خدمات صورت گرفته به مردم افزود.  

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هدایت آب‌های مرزی، اصلاح فاضلاب و آسفالت راه‌ها و ایجاد مجتمع رفاهی و تفریحی در شهر سوسنگرد که اکنون ۳۰ درصد پیشرفت کرده است، به همراه تامین اعتبار بیمارستان ۶۴ تخته علامه کرمی در هویزه از دیگر اقدامات انجام شده به شمار می‌آیند./

کارگران و فرهنگیان، در تمام جلوه‌های دفاع و پویایی این مرز و بوم، جان برکف و پیشگام هستند
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi