چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

معیشت و اشتغال مهمترین دغدغه مردم استان فارس است

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس، از رفع مشکلات مرتبط با معیشت و اشتغال به عنوان مهمترین دغدغه مردم حوزه انتخابیه خود یاد کرد و افزود: دولت باید برای برون‌رفت از گرانی و تورم برنامه داشته باشد و وزرا هم فعالتر عمل کنند تا بتوانیم مشکلات معیشتی مردم را رفع کنیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107665
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

کرونا :

معیشت و اشتغال مهمترین دغدغه مردم استان فارس است

علیرضا پاک فطرت در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به مشکلاتی که در حوزه انتخابیه‌اش وجود دارد و در حال پیگیری برای رفع آنها است، گفت: هم‌اکنون معیشت و اشتغال مهمترین دغدغه مردم حوزه انتخابیه است بنابراین لازم است روی این دو موضوع به طور جدی تمرکز کنیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان  در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما امسال در بودجه برای کالاهای اساسی مبلغ ۱۸ میلیارد دلار قرار دادیم و برای بودجه سال آینده نیز این رقم به ۱۰ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: این رقم با افزایش جمعیت تناسبی نداشته و پایین است و باعث افزایش گرانی و تورم در بازار خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما از همین الان باید برای جلوگیری از گرانی و تورم در بازار برنامه‌ریزی کنیم که می‌‎طلبد مجلس و دولت در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: البته مجلس بعدی لازم است ضمن هم‌افزایی با دولت هیچ تعارفی با مسئولان اجرایی نداشته باشد همچنین دولت نیز باید برای برون‌رفت از گرانی و تورم برنامه داشته باشد و وزرا به ویژه وزرای اقتصادی هم فعالتر عمل کنند تا بتوانیم مشکلات معیشتی مردم را رفع کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi