دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص 30 میلیارد تومان برای رفع تنش آبی روستاهای حوزه انتخابیه

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی از سفر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تا ۱۰ روز آینده به روستاهای دارای تنش آبی خبر داد و گفت: در حال حاضر مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی روستاهای حوزه انتخابیه اختصاص داده شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107662
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

کرونا :

اختصاص 30 میلیارد تومان برای رفع تنش آبی روستاهای حوزه انتخابیه

 محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به نشست با مدیرعامل و معاونین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که با حضور رئیس شورای بخش جرگلان، رئیس شورای دویدوخ، شوراهای اسلامی روستای جمی، حسن‌سو و معتمدین حوزه انتخابیه مدیرعامل و معاونین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد، عنوان کرد: پیگیری برای روستاهای دارای تنش و دستور مساعد مدیرعامل آب و فاضلاب کشور برای اختصاص ٣٠ میلیارد تومان برای روستاهای حوزه انتخابیه از جمله ثمرات این نشست بود.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور طی ۱۰ روز آینده به حوزه انتخابیه و روستاهای دارای تنش آبی نیز دیگر نتیجه این سفر بود.

وی ادامه داد:  همچنین مقرر شد پس از درخواست رئیس شورای بخش جرگلان و پیگیری انجام شده نیز یک دستگاه تانکر سیار آبرسانی دیگر متعاقب دو دستگاه تحویل شده به استان، طی روزهای آینده به بخش جرگلان اختصاص یابد.

وحیدی یادآور شد: تأمین اعتبار لازم جهت تکمیل پروژه آبرسانی به مجتمع و روستای حسن‌سو و اخذ دستور لازم برای حضور کارشناسان آب و فاضلاب کشور برای بررسی میدانی، ارائه راهکارهای تأمین آب شرب پایدار و اختصاص  اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه روستای جمی نیز از دیگر ثمرات این نشست بود.

وی افزود: صدور دستور لازم برای رفع ایرادات فنی مجتمع آبرسانی کهنه‌جلگه و بهره‌برداری از آن طی روزهای آینده، همچنین  تأمین اعتبار لازم جهت لوله، تجهیز چاه و اجرای شبکه روستاهای قره‌قانلو، گرکز، دویدوخ پایین، کالیمانی و سایر روستاهای دارای تنش آب نیز از نتایج این نشست بود.

مهارت محوری در بین دانش آموزان جایگزین حفظ محوری شود
دنبال کنید

رئیس مجمع استان خراسان شمالی اضافه کرد: همچنین در این نشست مقرر شد اجرای طرح‌های توسعه فاضلاب بجنورد، آشخانه و آغاز پروژه فاضلاب شهر جاجرم، گرمه، ایور و درق مورد بررسی قرار گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi