شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

احداث بیمارستان 197 تخت خوابی تامین اجتماعی در ساوجبلاغ/اخذ مجوز برای احداث بیمارستان در شهر جدید مهستان

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس، در بیان اقداماتی که برای حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود انجام داده است از احداث بیمارستان ۱۹۷ تخت خوابی تامین اجتماعی در ساوجبلاغ و پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در نظرآباد و اخذ مجوز برای احداث بیمارستان در شهر جدید مهستان یاد کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107653
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

کرونا :

احداث بیمارستان 197 تخت خوابی تامین اجتماعی در ساوجبلاغ/اخذ مجوز برای احداث بیمارستان در شهر جدید مهستان

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، در تشریح بخشی از اقداماتی که برای حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: احداث بیمارستان برای شهرستان طالقان که بیش از ۲ سال است که پروژه احداث آن در حال اجرا است و بیش از ۵۵ درصد هم پیشرفت فیزیکی داشته است از جمله اقداماتی بود که در حوزه بهداشت و درمان این منطقه پیگیری و انجام شد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در شهرستان ساوجبلاغ نیز بزرگترین بیمارستان ۱۹۷ تخت خوابی تامین اجتماعی احداث شد چرا که ۶۵ درصد جمعیت این شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند اما این شهرستان فاقد سرانه درمانی تامین اجتماعی بود و اکثر مردم مجبوربودند برای بهره‌مندی از خدمات درمانی تامین اجتماعی به بیمارستان البرز واقع در کرج مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: ما بعد از پیگیری‌های مستمری که در ۳ سال گذشته انجام دادیم در نهایت موفق به اخذ مجوز برای احداث این بیمارستان تامین اجتماعی در هشتگرد شدیم. همچنین احداث پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در نظرآباد از دیگر اقداماتی بود که پیگیری و انجام شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: طی ۳سال گذشته پیگیر مطالبه مردم برای شهر جدید مهستان بودیم که بالغ بر ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارد اما فاقد بیمارستان بود و در نهایت با تذکراتی که در صحن به وزیر بهداشت و درمان دادیم موضوع احداث این بیمارستان ۲ بار در کمیسیون ماده ۲۳ بررسی اما رد شده بود.

انتقاد شدید نماینده غرب هرمزگان از تعلل و کم کاری در تکمیل جاده‌ی مرگ
دنبال کنید

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: به دنبال تذکری که به رییس جمهور، رییس سازمان برنامه و بودجه و معاون رییس جمهور دادیم، جلسات متعددی با آقای منظور و مسئولان مرتبط با کمیسیون ماده ۲۳ داشتیم و در نهایت ۲ ماه قبل مجوز احداث این بیمارستان از کمیسیون مذکور اخذ و به وزیر بهداشت نیز ابلاغ شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi