سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

احداث پل جاده خسرج به شهر الهایی/ آغاز عملیات اجرایی احداث تصفیه‌خانه کوت امیر

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس، در بیان اقداماتی که در حوزه راه‌وشهرسازی حوزه انتخابیه خود انجام داده است از احداث پل جاده خسرج به شهر الهایی و آغاز عملیات اجرایی احداث تصفیه‌خانه کوت امیر برای تامین آب شرب بخشی از کارون، اهواز و روستاهای این منطقه یاد کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107650
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

کرونا :

احداث پل جاده خسرج به شهر الهایی/ آغاز عملیات اجرایی احداث تصفیه‌خانه کوت امیر

سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بخشی از اقداماتی که در حوزه راه و شهرسازی حوزه انتخابیه خود پیگیری و انجام داده است، گفت: احداث پل در جاده خسرج به شهر الهایی از جمله پروژه‌هایی است که به مرحله مناقصه رفته است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با تعیین پیمانکار وارد فاز اجرایی شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در اهواز نیز اجرای پروژه شبکه فاضلاب همچنان یکی از موضوعات مهمی است که لازم است هر چه سریعتر مناطقی که این پروژه در آنها اجرا شده است به مرحله آسفالت برسند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: آغاز عملیات اجرایی احداث تصفیه‌خانه کوت امیر برای تامین آب شرب مورد نیاز بخش اعظمی از شهرستان کارون و بخشی از اهواز و روستاهای این منطقه از دیگر مواردی است که در دستورکار قرار گرفت و همچنان در حال پیگیری برای تسریع روند اجرای این پروژه هستیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi