جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با وزیر نیرو؛ پیگیری جهت تعویض و نصب چندین ترانس برق در ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: از موضوعاتی که در جلسه با وزیر نیرو مطرح شد تسریع در روند اخذ مجوزهای ماده ۲۳ نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر، تکمیل اجرای تعهدات توانیر از جمله تعویض سیم مسی به کابل خودنگهدار به میزان ۱۲۰ کیلومتر، نصب ۲ هزار چراغ روشنایی، نصب و یا تعویض ۴۰ دستگاه ترانس و نصب و یا جابجایی ۵۰۰ پایه روشنایی معیوب و فرسوده بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107638
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

کرونا :

دیدار و گفت و گو با وزیر نیرو؛ پیگیری جهت تعویض و نصب چندین ترانس برق در ملایر

هادی بیگی نژاد در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح نشست با وزیر نیرو گفت: اخیرا نشستی با وزیر نیرو داشتم که در این دیدار پیرامون موضوعات مختلفی نظیر حل مشکل آب، برق رسانی و … صحبت شد و مقرر گردید اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: از مواردی که در این نشست مطرح شد می توان به تسریع در تکمیل پروژه آبرسانی به تعدادی از روستاهای حوزه انتخابیه، آغاز طرح ویژه بهسازی و تعویض کل چراغ های روشنایی شهرستان ملایر با چراغ های جدید و کم مصرف که دارای طول عمر بیشتر هستند اشاره کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس بیان کرد: از موضوعات دیگری که در این جلسه مطرح شد تسریع در روند اخذ مجوزهای ماده ۲۳ نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر، تکمیل اجرای تعهدات توانیر از جمله تعویض سیم مسی به کابل خودنگهدار به میزان ۱۲۰ کیلومتر، نصب ۲ هزار چراغ روشنایی، نصب و یا تعویض ۴۰ دستگاه ترانس و نصب و یا جابجایی ۵۰۰ پایه روشنایی معیوب و فرسوده بوده است./

پایان پیام 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi