چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین چقدر است؟

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین چقدر است؟ قیمت ایمپلنت فک بالا و پایین ۱۴۰۲ قیمت ایمپلنت کامل دندان به عوامل مختلفی مثل هزینه درمان های جانبی و تعداد ایمپلنت های مورد نیاز و شرایط استخوان بستگی دارد. به گزارش در مرکز ایمپلنت شرق تهران؛ قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین ۱۴۰۲ از ۱۵۰ میلیون تومان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107411
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

کرونا :

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین چقدر است؟

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین چقدر است؟

قیمت ایمپلنت فک بالا و پایین ۱۴۰۲

قیمت ایمپلنت کامل دندان به عوامل مختلفی مثل هزینه درمان های جانبی و تعداد ایمپلنت های مورد نیاز و شرایط استخوان بستگی دارد.

به گزارش در مرکز ایمپلنت شرق تهران؛ قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین ۱۴۰۲ از ۱۵۰ میلیون تومان تا ۲۵۰ میلیون تومان می باشد.

همچنین قیمت ایمپلنت فک بالا کامل نیز از ۶۰ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان و قیمت ایمپلنت فک پایین نیز در همین بازه می باشد.

ایمپلنت کامل فک بالا و پایین یک جایگزین بسیار خوب برای افرادی است که کل دندان های خود را از دست داده اند. بنابراین برای تصمیم گیری بهتر و اطلاع از قیمت کامل دندان ها می توانید از سایت بهترین دندانپزشکی شرق تهران به عنوان مرجع استفاده کنید.

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین چقدر است؟ 7

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین در تهران

به طور کلی محاسبه قیمت نهایی ایمپلنت فک بالا و پایین در تهران به تعداد ایمپلنت، شرایط دهان و استخوان فک بیمار بستگی دارد. به همین علت پیشنهاد می کنیم حتما برای ارزیابی دقیق تر به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

اما شروع قیمت ایمپلنت فک بالا و پایین در تهران از ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان و بدون قیمت روکش دندان می باشد.

همانطور که گفته شد؛ قیمت های ذکر شده بدون احتساب هزینه روکش می باشند. طبق جدیدترین تعرفه ها، قیمت روکش دندان به شرح زیر است:

  • قیمت روکش Pfm برای هر واحد؛ ۳٫۰۰۰٫۰۰۰
  • قیمت روکش دندان زیر کونیا برای هر واحد ایمپلنت؛ ۴٫۰۰۰٫۰۰۰
  • قیمت روکش دندان ایمیکس برای هر واحد؛ ۶٫۰۰۰٫۰۰۰

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا به تعداد ایمپلنت و نوع آن بستگی دارد. در بهترین مراکز تهران مانند؛ مرکز ایمپلنت شرق تهران، دندانپزشکی ایرانمهر و … قیمت ایمپلنت کامل فک بالا از ۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

به علاوه در کاشت ایمپلنت دندان فک بالا برخی مواقع ممکن است نیاز به سینوس لیفت و پیوند استخوان نیز باشد که بر روی قیمت نهایی ایمپلنت فک بالا تاثیر می گذارد.

قیمت ایمپلنت کامل فک پایین

در کاشت ایمپلنت دندان برای فک پایین برخی هزینه های جانبی مانند قیمت سینوس لیفت وجود ندارد. بنابراین با توجه به تشخیص پزشک و تعداد ایمپلنت ها ممکن است قیمت ایمپلنت فک پایین کامل کمتر از فک بالا شود.

کثیف ترین تقلب چیست ?!
دنبال کنید

اما با این حال به طور کلی رنج قیمت ایمپلنت کامل فک پایین را نیز می توان در بازه ۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان تا همان ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان در نظر گرفت.

قیمت ایمپلنت کامل فول موس

قیمت ایمپلنت کامل فول موس (Full mouth implant) یک اصطلاح لاتین در علم دندانپزشکی و و همتراز با ایمپلنت کامل فک بالا و پایین است که در برخی مواقع به جای ایمپلنت کامل دندان استفاده می شود.

قیمت ایمپلنت کامل فول موس با بهترین متریال برای هر دو فک از ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان در تهران می باشد.

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین چقدر است؟ 8

شرایط ایمپلنت اقساطی کامل فک بالا و پایین

به علت شرایط اقتصادی موجود ممکن است بسیاری از افراد بودجه و شرایط کافی برای کاشت دندان نداشته باشند. از طرفی افرادی که خواهان ایمپلنت کامل دندان هستند؛ به احتمال زیاد همه یا بیشتر دندان های خود را از دست داده اند و از این مسئله یقینا رنج می برند.

بنابر اخرین تحقیقات ما از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در تهران؛ برخی از آن ها شرایطی را فراهم کرده اند که همه بیماران بتوانند به صورت اقساطی اقدام به کاشت دندان خود کنند.

برای اطلاع بیشتر از ایمپلنت دندان قسطی؛ در ادامه شرایط اقساط یکی از این کلینیک ها را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

در جدول زیر دو شیوه شرایط ایمپلنت قسطی در کلینیک دکتر شفیعی را مشاهده می نمایید. شما عزیزان در صورت تمایل به هر کدام از روش های زیر می توانید با کلینیک تماس گرفته و نوبت رایگان رزرو نمایید.

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین چقدر است؟ 9

هزینه های جانبی موثر در ایمپلنت کامل دندان ها

علاوه بر قیمت ایمپلنت کامل دهان، سایر هزینه های جانبی نیز بر قیمت نهایی تاثیر می گذارد. هزینه هایی مانند پیوند استخوان، سینوس لیفت و … که در جدول زیر هزینه های جانبی ایمپلنت کامل فک بالا و پایین را به طور کامل ملاحظه می فرمایید:

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین چقدر است؟ 10

البته ممکن است همه یا هیچ یک از هزینه های فوق برای بیماران نیاز نباشد. این امر به تشخیص پزشک بر می گردد که همه یا بخشی از هزینه های فوق برای یک بیمار با توجه به شرایط وی، نیاز باشد.

حقوق از دست رفته سفیدپوشان آزمایشگاهی
دنبال کنید

بنابراین برای این امر نیاز به مشاوره و ارزیابی کامل توسط پزشک خواهید داشت.

مقاله پیشنهادی: هزینه ایمپلنت دندان

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ایمپلنت کامل فول موس

عوامل متعددی می توانند بر قیمت نهایی ایمپلنت کامل دهان تاثیر بگذارند. عواملی مانند:

۱- نوع برند و کشور سازنده: نوع برند و کشور سازنده یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت ایمپلنت کامل دهان است. به عنوان مثال؛ ایمپلنت زیمر آمریکایی با ۳۷٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان برای هر واحد گران ترین و ایمپلنت کره ای چارم با ۱۲٫۵۰۰٫۰۰۰ ارزانترین برند ایمپلنت است.

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین چقدر است؟ 11

۲- نوع روکش دندان: روکش های دندان به دو صورت متحرک و ثابت موجود است. بنابراین اینکه برای ایمپلنت دندان خود کدام نوع روکش را سفارش دهید بر روی قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین تاثیر می گذارد.

۳- تعداد پایه ایمپلنت: بر اساس تشخیص پزشک متخصص و بودجه بیمار تعداد پایه ایمپلنت متفاوت است. قیمت تعداد پایه ایمپلنت فک بالا و پایین به علت بیشتر بودن تعداد پایه ها، مناسب تر از قیمت پایه های ایمپلنت کامل یک فک است.

۴- دستمزد جراح بر اساس تخصص: هر چه پزشک شما تخصص بیشتری داشته باشد، کیفیت و سلامت دندان های شما تضمین بیشتری دارد. همین امر بر میزان دستمزد پزشک نیز موثر است.

۵- پیوند استخوان و سینوس لیفت: در برخی افراد بافت استخوان تحلیل رفته است و با بررسی های انجام شده توسط پزشک نیاز به پیوند استخوان یا سینوس لیفت دارند.

مهم ترین سوالات در خصوص هزینه ایمپلنت فک بالا و پایین

قیمت ایمپلنت کامل دهان در تهران چقدر است؟

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین در تهران از ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

قیمت ایمپلنت کامل فک پایین چقدر است؟

قیمت ایمپلنت فک پایین نیز در بازه ۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۱۰۰٫۰۰۰۰٫۰۰۰ تومان برای کل فک پایین می باشد.

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا ۱۴۰۲ چقدر است؟

قیمت ایمپلنت فک بالا کامل نیز از ۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تا ۱۰۰٫۰۰۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

منبع: /قیمت-ایمپلنت-کامل-فک-بالا-و-پایینhttps://www.drshafiei.com

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi