پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تسریع در برگزاری مناقصه محور سمیرم – یاسوج/ پیگیری تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های جاده ای

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: نشستی با معاون وزیر راه و شهرسازی داشتم که در این دیدار مجری‌کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان نیز حضور داشتند و در این نشست پیرامون تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرستان سمیرم صحبت شد و قول هایی نیز برای اتمام آنها داده شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107378
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

کرونا :

تسریع در برگزاری مناقصه محور سمیرم – یاسوج/ پیگیری تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های جاده ای

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نشستی با معاون وزیر راه و شهرسازی داشتم که در این دیدار مجری‌کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان نیز حضور داشتند و در این نشست پیرامون تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرستان سمیرم صحبت شد و قول هایی نیز برای اتمام آنها داده شده است.

وی افزود: از جمله مواردی که در این نشست مطرح شد، تسریع در برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار جدید محور سمیرم_یاسوج و تکمیل طراحی محور حنا_قدمگاه_زمان‌کهریز و اتصال آن به مسیر خسروشیرین و منتهی شدن به آزادراه اصفهان _ شیراز بوده است؛ ناگفته نماند این پروژه برای شهرستان سمیرم بسیار حائز اهمیت است چرا که دسترسی مردم شهرستان سمیرم به جنوب کشور را بسیار تسهیل می کند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: همچنین دیگر پروژه های راهسازی حوزه انتخابیه هم را پیگیری کردم تا اعتبار لازم برای تکمیل آنها در نظر گرفته شود که مقرر شد در این رابطه نیز اعتبارات لازم اختصاص داده شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi