چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

مکاتبه با وزیر نیرو برای استفاده حداکثری از گاز در ایام فعلی در نیروگاه حرارتی شازند

نماینده مردم اراک در مجلس از دستور وزیر نیرو برای استفاده حداکثری از گاز در ایام کنونی در نیروگاه حرارتی شازند و پیگیری پیشنهادهای ارائه شده برای حذف کلی سوخت مازوت در این نیروگاه در بلندمدت با اجرای طرح نیروگاه سیکل ترکیبی خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107366
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

کرونا :

مکاتبه با وزیر نیرو برای استفاده حداکثری از گاز در ایام فعلی در نیروگاه حرارتی شازند

علی اکبر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت از مکاتبه با وزیر نیرو و دستور وی برای استفاده حداکثری از گاز در ایام کنونی در نیروگاه حرارتی شازند و پیگیری پیشنهادهای ارائه شده برای حذف کلی سوخت مازوت در این نیروگاه در بلندمدت با اجرای طرح نیروگاه سیکل ترکیبی خبر داد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینجانب با رئیس جمهور و وزرای نیرو و نفت و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و تشریح وضعیت غیرقابل تحمل آلودگی هوا در کلانشهر اراک و مناطق اطراف آن برای مردم، ناشی از آلایندگی نیروگاه حرارتی شازند و پیشنهاد راهکارهای کارشناسی مورد نظر برای کاهش و حذف آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی ناشی از فعالیت این نیروگاه در کوتاه مدت و بلندمدت داشتم.

وی اضافه کرد: همچنین مکاتبه جداگانه ای نیز وزیر نیرو انجام شد و دستور صادره از سوی ایشان مبنی بر اینکه «اولاً تلاش شود سوخت گاز استفاده شود، ثانیاً در خصوص پیشنهادات ارائه شده نیز بررسی و اقدام لازم صورت گیرد» توسط مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت نیرو به آقای حایری معاون برق و انرژی وزیر نیرو ابلاغ شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: در جلسه حضوری من با آقای حایری نیز مقرر شد راهکارهای پیشنهادی برای حذف سوخت مازوت در نیروگاه شازند در کوتاه مدت و بلندمدت با جدیت پیگیری و اجرا شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi