شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

از آسفالت 2 هزار 200 روستا تا اختصاص 400 میلیارد تومان جهت تهیه تجهیزات بیمارستانی

عضو هیات رئیسه مجلس به اقدامات انجام داده در حوزه انتخابیه خود همچون آسفالت معابر، تجهیز بیمارستان‌ها، توسعه شبکه فاضلاب و گازرسانی به برخی از شهرها طی چند سال گذشته اشاره کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107360
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

کرونا :

از آسفالت 2 هزار 200 روستا تا اختصاص 400 میلیارد تومان جهت تهیه تجهیزات بیمارستانی

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به آخرین اقدامات انجام داده در حوزه انتخابیه در راستای کاهش مشکلات مردم، گفت: در راستای پیگیری آسفالت معابر استان بیش از ۲ هزار ۲۰۰ روستا با اختصاص قیر رایگان، ارزش‌افزوده و حق‌آلایندگی آسفالت شده و در بیش از ۳۱۰ روستا جهت ایجاد زیرساخت‌های گازرسانی و آبرسانی هزینه شد و شهرهای حمیده، ویس، ملاثانی و شیبان به شبکه گاز متصل شدند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم نسبت به عدم روشنایی راه‌های اصلی و فرعی روستایی گله داشتند که روشنایی این روستاها و برخی از جاده‌های اصلی انجام شد، همچنین شهر اهواز تا سال گذشته در حوزه حمل و نقل صرفا ۷۰ اتوبوس داشت که ۶۶ اتوبوس دیگر طی یک سال گذشته به این شهر اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: همچنین در حوزه بهداشت و درمان نیز به بیمارستان‌های گلستان و امام در حوزه انتخابیه اعتباراتی اختصاص پیدا کرد و حدود ۴۰۰ میلیارد تومان جهت تهیه تجهیزات بیمارستانی همچون دستگاه سی.تی.اسکن اختصاص داده شد.

یوسفی با بیان اینکه حدود ۲ هزار روستا در استان خوزستان و بیش از ۳۰۰ روستا در حوزه انتخابیه آبرسانی شدند، اضافه کرد: متاسفانه شبکه رسمی فاضلاب شهر اهواز صرفا ۳۰ درصد توسعه پیدا کرده بود اما طی ۳ سال گذشته با اختصاص اعتبار ۳۰ درصد دیگر به شبکه فاضلاب اهواز اضافه شد و برای نخستین بار در شهرهای کوت عبدالله، حمیده، ملاثانی و ویس شبکه فاضلاب کلید خورد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: توجه به مسائل اقشار مختلف همچون افزایش دریافتی بازنشستگان و اجرای رتبه‌بندی معلمان، برقراری عدالت در پرداخت‌ها، ساماندهی حقوق و دستمزد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و… نیز ازجمله موضوعاتی پیگیری کرده در این دوره از مجلس شورای اسلامی به شمار می‌آیند./

توسعه اجتماعی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه در گرو توجه و رسیدگی به معلمان
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi