شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش 15 برابری اعتبارات چهارباغ در پی ارتقای این بخش به شهرستان/پروژه احداث تونل طالقان تا بهمن‌ماه سال آینده تکمیل می‌شود

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس، با بیان اینکه با ارتقای بخش چهارباغ به شهرستان، اعتبارات تخصیص‌یافته به آن ۱۵ برابر افزایش پیدا کرد تاکیدکرد که براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته پروژه احداث تونل طالقان تا بهمن ماه سال آینده تکمیل می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107357
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

کرونا :

افزایش 15 برابری اعتبارات چهارباغ در پی ارتقای این بخش به شهرستان/پروژه احداث تونل طالقان تا بهمن‌ماه سال آینده تکمیل می‌شود

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، با اشاره به بخشی از اقداماتی که در حوزه راه وشهرسازی حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: ارتقای بخش چهارباغ به شهرستان یکی از مطالبات به حق مردم حوزه انتخابیه بود که از طریق تذکرات متعدد در صحن و برگزاری نشست‌های مختلف با مسئولان مربوطه پیگیری کردیم و در نهایت به نتیجه رسید.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این موضوع به دلیل مخالفت وزرای مربوطه دولت قبل در کمیته سیاسی بایگانی شده بود که در نهایت با همکاری وزیر کشور در این دولت مصوب و محقق شد.

وی تصریح کرد: به دنبال تحقق این مهم طی نشستی اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان چهارباغ ۱۵ برابر افزایش یافته و از۶ میلیارد تومان به ۹۲ میلیارد تومان ارتقا داده شد. همچنین در نشستی با وزیر محترم راه و شهرسازی تصمیمی اتخاذ شد که با بهره‌مندی از اعتبارات ملی، جاده حادثه‌خیز قزل حصار تعریض و به بلوار تبدیل شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: بهسازی جاده سهیلیه که واقعا یکی از نیازها بود و تردد مردم ۲۰روستا از این مسیر صورت می‌گرفت، انجام شد و عملیات بزرگی با تامین اعتبارات لازم برای آن از منابع ملی و بخشی هم از منابع استانی اجرا شد.

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بهسازی جاده طالقان-هشتگرد پروژه‌ای بود که ۱۸ سال معطل مانده بود که در نهایت با تامین اعتبارات لازم از منابع ملی اجرا شده و به مرحله بهره‌برداری رسید. همچنین احداث پروژه تونل یک کیلومتری طالقان با تامین اعتبارات لازم از منابع ملی در حال احداث است و براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته بهمن ماه سال آینده بازگشایی خواهد شد./

مدارس بندرعباس در پی زلزله بروی شهروندان باز شد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi