جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تامین اعتبارات لازم برای ساخت خانه وزنه‌برداری در لنجان

نماینده مردم لنجان در مجلس، ضمن بیان اقداماتی که در جهت تقویت حوزه ورزش این منطقه انجام داده است از تامین اعتبارات لازم برای ساخت خانه وزنه‌برداری به عنوان یکی از این اقدامات یاد کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107345
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

کرونا :

تامین اعتبارات لازم برای ساخت خانه وزنه‌برداری در لنجان

حسین رجایی در گفت و گو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، در بیان اقداماتی که در حوزه ورزش حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: تامین ۷ میلیارد تومان برای کمک به هیات‌های ورزشی و خانه‌های ورزش روستایی و تامین اعتبارات لازم برای ساخت خانه وزنه‌برداری شهرستان در سده از جمله اقداماتی بود که در جهت بهبود وضعیت حوزه ورزش این منطقه انجام شد.  

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما برای تکمیل ساخت مجموعه ورزشی امام رضا(ع) مبلغ ۲/۵ میلیارد تومان تامین کردیم همچنین پیگیری برای تکمیل سالن‌های ورزشی نیمه تمام شهرستان‌های باغبادران، کلیشادرخ و گلها از دیگر اقداماتی بود که برای این منطقه انجام دادیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: تامین اعتبارات لازم برای ساخت ۶زمین چمن مصنوعی شهری و روستایی در سال ۱۴۰۱ سپس تامین اعتبار برای ساخت ۶ زمین چمن روستایی در سال۱۴۰۲از دیگر مواردی بود که پیگیری و انجام شد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تامین اعتبارات لازم برای تعمیر و نوسازی سایر سالن‌های ورزشی این منطقه به مبلغ ۸میلیارد تومان از دیگر مواردی بود که پیگیری و انجام دادیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi