جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکمیل پست‌های برق نیمه کاره شوش و کرخه/احداث پست‌های برق جدید فوق توزیع در این منطقه

نماینده مردم شوش در مجلس، با بیان اینکه پست‌های برقی که در این منطقه نیمه کاره رها شده بود در حال تکمیل شدن است از آغاز بکار پروژه احداث پست‌های برق جدید فوق توزیع در شهرهای حوزه انتخابیه خود خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107339
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

کرونا :

تکمیل پست‌های برق نیمه کاره شوش و کرخه/احداث پست‌های برق جدید فوق توزیع در این منطقه

محمد کعب عمیر در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در خصوص اقداماتی که در حوزه تامین زیرساخت‌های لازم در حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: در طول ۳/۵ سال گذشته پیگیری‌هایی را در حوزه تامین زیرساخت‌های لازم در شوش و کرخه انجام دادیم چرا که در گذشته این حوزه با مشکلاتی مواجه بود.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما توانستیم ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در حوزه کشاورزی این منطقه وجود داشت را فعال کنیم و این در حالی است که در گذشته در این حوزه خام فروشی انجام می‌شد و نمی‌توانستیم صنعتی را ایجاد کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با اشاره به اقداماتی که در جهت تقویت حوزه برق این منطقه انجام داده است، یادآور شد: امروز مصرف برق این منطقه ۳۴۵ مگاوات است و توانستیم در این منطقه نیروگاه ایجاد کنیم کما اینکه پست‌های برقی که نیمه کاره رها شده بود در حال تکمیل شدن است.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون منابع مالی لازم برای پست‌های برق جدید فوق توزیع تامین شده و مجوزهای لازم برای آن اخذ شده است و در مرحله شروع به کار قرار گرفته است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi