شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار برای تکمیل محورهای مواصلاتی/ آسفالت برخی از راه های روستایی کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با معاون وزیر را داشتم که در این دیدار پیرامون تکمیل پروژه مربوط به وزارت راه و تامین اعتبار برای آنها صحبت شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107336
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

کرونا :

اختصاص اعتبار برای تکمیل محورهای مواصلاتی/ آسفالت برخی از راه های روستایی کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان

عبدالجلال ایری در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح اقدامات اخیر در حوزه انتخابیه گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با معاون وزیر را داشتم که در این دیدار پیرامون تکمیل پروژه مربوط به وزارت راه و تامین اعتبار برای آنها صحبت شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

وی افزود: از مواردی که در این نشست مطرح شد می توان به آسفالت راه دسترسی روستای هاشمنلی به جاده بندر ترکمن به آق قلا و آسفالت راه دسترسی روستای پیخی حاجی به قره تپه بوده است که مجوز آنها اخذ و دستورات لازم برای عملیات اجرایی این جاده ها نیز صادر شده است.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس عنوان کرد: همچنین در این نشست پیگیری های لازم جهت تسریع در اجرای روکش آسفالت جاده دسترسی روستای اسلام آباد کردکوی و تسریع در اجرای روشنایی و بلوار جاده ورودی دهستان گز صورت گرفت و مقرر شد در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: دیداری هم با مدیرعامل هواپیمایی کشور داشتم که در این دیدار پیگیری های لازم جهت برقراری پرواز گرگان-استانبول، تقویت خط پروازی گرگان-تهران و … صحبت شد که وی نیز قول مساعد برای حل موارد مطروحه دادند که امیدوارم در سریع ترین زمان ممکن انجام شوند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi