شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

افتتاح 3 سایت عشایری در سمیرم

نماینده مردم سمیرم در مجلس، از افتتاح ۳ سایت عشایری تحت عنوان سرتنگ، لای سرخ و گرم آباد در این منطقه خبر داد و افزود: هم‌اکنون در حال پیگیری برای راه‌اندازی چند سایت دیگر در جهت رفع مشکل نقاط کور این منطقه هستیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107130
تاریخ انتشار : جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

کرونا :

افتتاح 3 سایت عشایری در سمیرم

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که در حوزه مخابرات حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: در حوزه مخابرات ۳ سایت عشایری تحت عنوان سرتنگ، لای سرخ و گرم آباد را افتتاح کردیم که این اقدام به تسهیل برقراری ارتباط روستاییان، عشایر و مسافرانی که از جاده‌های بین استانی تردد می‌کنند، کمک خواهد کرد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به تازگی امکان راه‌اندازی چند سایت دیگر را با معاون مخابرات استان مورد بررسی قرار دادیم تا از این طریق بتوانیم مشکل نقاط کور و مناطقی در حوزه انتخابیه که در خصوص برقراری ارتباط با مشکل مواجه هستند را حل کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: حیدر آباد علیمردانی، چشمه خونی، آب ملخ، گل افشان و آبگرمک از جمله این سایت‌ها هستند که امیدواریم بتوانیم در جهت تسهیل برقراری ارتباط برای همشهریان عزیز، روند اجرای این پروژه‌ها را نیز تسریع کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi