چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان بندر ماهشهر اهدا و تجهیز بیمارستان در دستور کار است

نماینده بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی از اهدای یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان حاجیه معرفی بندر ماهشهر خبر داد و گفت: تجهیز این بیمارستان در دستور کار شبکه بهداشت و درمان قرار دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106953
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

کرونا :

یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان بندر ماهشهر اهدا و تجهیز بیمارستان در دستور کار است

حبیب آقاجری در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت، عنوان کرد: با پیگیری در راستای ایفای نقش در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، یک دستگاه آمبولانس طی مراسمی از سوی پتروشیمی مارون به بیمارستان حاجیه معرفی بندر ماهشهر اهدا شد.

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی پتروشیمی مارون، اظهار کرد: خوشبختانه این پتروشیمی قدم‌های مثبتی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برداشته است و امیدواریم سایر شرکت‌های پتروشیمی نیز در این حوزه عملکرد بهتری داشته باشند.

وی افزود: امیدواریم این اقدامات ادامه دار باشد تا بتوانیم گام های محکمی در جهت رفع نیاز های حوزه بهداشت و درمان در سطح شهرستان بندر ماهشهر برداشته باشیم.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه بیمارستان حاجیه معرفی برای اعزام بیماران به مرکز استان با مشکل اساسی رو به رو بود، گفت: انتظار می رود با این اقدام شاهد خدمات رسانی بهتر به شهروندان باشیم، ضمن اینکه تجهیز بیمارستان نیز در دستور کار قرار دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi