یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایجاد 2 واحد صنعتی در شهرهای تازه تأسیس خلیفان و گوگته/ احداث کارخانه ذوب آهن در اراضی دشت مهاباد

نماینده مردم مهاباد در مجلس، از احداث تصفیه خانه دوم شهرک صنعتی، احداث کارخانه ذوب آهن در اراضی دشت مهاباد و ایجاد دو واحد صنعتی در شهرهای تازه تأسیس خلیفان و گوگته به عنوان اقداماتی یاد کرد که در جهت توسعه حوزه صنعت این منطقه انجام داده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106944
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

کرونا :

ایجاد 2 واحد صنعتی در شهرهای تازه تأسیس خلیفان و گوگته/ احداث کارخانه ذوب آهن در اراضی دشت مهاباد

جلال محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، با اشاره به اقداماتی که در جهت توسعه حوزه صنعت حوزه انتخابیه خود پیگیری و انجام داده است، گفت: احداث تصفیه خانه دوم شهرک صنعتی مهاباد از جمله اقداماتی بود که در جهت توسعه حوزه صنعت این منطقه پیگیری و انجام دادیم.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این پروژه با تخصیص اعتباراتی بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان اجرا شده و به اتمام رسیده است.

وی تاکید کرد: ایجاد دو واحد صنعتی در شهرهای خلیفان و گوگته که هر دو در واحدی به مساحت ۶۰ هکتار صورت خواهد گرفت از دیگر اقداماتی است که در جهت رونق حوزه صنعتی این منطقه انجام شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در مراحل آغاز به کار قرار دارد و اجرای آنها قطعا باعث رونق اشتغال در این دو شهر تازه تأسیس خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اخذ مجوزهای اولیه و پیگیری مستمر به منظور احداث کارخانه ذوب آهن در اراضی دشت مهاباد نیز از دیگر اقداماتی بود که در جهت توسعه حوزه صنعت حوزه انتخابیه انجام شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi