سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

پیگیری برای تسریع روند اجرای پروژه کنار گذر اسدآباد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، از پیگیری پروژه‌های مختلف حوزه انتخابیه خود اعم از پروژه کنار گذر اسدآباد در جهت تسریع روند اجرای آن خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106941
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

کرونا :

پیگیری برای تسریع روند اجرای پروژه کنار گذر اسدآباد

کیومرث سرمدی واله در گفت‌و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، با اشاره به اقداماتی که در سرکشی اخیر به حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: بی‌تردید ما به عنوان نماینده مردم باید در مدت زمان باقی مانده از فعالیت این دوره از مجلس پاسخگوی مطالباتشان در حوزه‌های مختلف باشیم بنابراین طبق برنامه در سرکشی به حوزه انتخابیه برای پیگیری مطالبات آنها در بین مردم بوده و از روستاهای این منطقه بازدید داشتیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما در حال پیگیری پروژه‌های متعدد باقی مانده در این منطقه از جمله پروژه کنار گذر اسدآباد هستیم تا روند اجرای آن تسریع شود. ضمن‌اینکه گزارشی از عملکرد خود در طول مدتی که افتخار نمایندگی مردم این منطقه را داشتم به آنها ارائه شد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: البته مجموع اقدامات انجام شده در طول سه سال و نیم گذشته را در قالب کتابچه‌ای جمع‌آوری کرده و در اختیار مردم قرار دادیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi