شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح 3 پروژه مهم حوزه سلامت سمیرم در دهه مبارک فجر

نماینده مردم سمیرم در مجلس، با اشاره به تلاش برای افتتاح ۳ پروژه مهم حوزه سلامت این منطقه اعم‌از بخش دیالیز ۱۳ تخت خوابی، آزمایشگاه مرکزی و مرکز جامع سلامت شهید مطهری سمیرم در دهه مبارک فجر از برگزاری نشست با وزیر بهداشت برای تامین اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت این منطقه خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106932
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

کرونا :

افتتاح 3 پروژه مهم حوزه سلامت سمیرم در دهه مبارک فجر

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در بیان بخشی از اقداماتی که برای حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: هم‌اکنون ساخت درمانگاه چهار طبقه در این منطقه به اتمام رسیده است و پیگیر افتتاح آن هستیم ضمن اینکه در حال پیگیری برای تکمیل بیمارستان سیدالشهدا(ع) سمیرم نیز هستیم.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بخش دیالیز ۱۳ تخت خوابی، آزمایشگاه مرکزی و مرکز جامع سلامت شهید مطهری سه پروژه بسیار خوبی در حوزه سلامت این منطقه هستند که امیدواریم در دهه مبارک فجر افتتاح شوند.  

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: تاکنون اتاق عمل بیمارستان سیدالشهدا(ع) سمیرم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و قرار است ۲ اتاق عمل دیگر نیز به این بیمارستان اضافه شود، همچنین یک دستگاه CR دریافت و به این بیمارستان تحویل داده شد که بیشتر برای انجام عمل‌های جراحی ارتوپدی کاربرد دارد و کمک می‌کند عمل‌های بزرگ و مهمی را بتوان در این حوزه انجام داد تا مردم مجبور نباشند برای انجام این گونه عمل‌ها به دیگر شهرها یا مرکز استان مراجعه کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما نشستی نیز با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیرامون تامین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌ احداث دو اتاق عمل بیمارستان سیدالشهدا(ع) سمیرم و اختصاص امکانات پزشکی به مراکز درمانی این منطقه داشتیم که نتایج مطلوبی را نیز به همراه داشت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi