دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایجاد تصفیه‌خانه جدید آب شرب در شهر مهاباد/ اجرای پروژه‌های دفع فاضلاب ۷ روستای بالادست سد مهاباد

نماینده مردم مهاباد در مجلس، از ایجاد تصفیه‌خانه جدید آب شرب در مهاباد و اجرای پروژه‌های دفع فاضلاب ۷ روستای بالادست سد این شهر به عنوان اقداماتی در جهت تامین زیرساخت‌های لازم در حوزه انتخابیه خود یاد کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106929
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

کرونا :

ایجاد تصفیه‌خانه جدید آب شرب در شهر مهاباد/ اجرای پروژه‌های دفع فاضلاب ۷ روستای بالادست سد مهاباد

جلال محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که در حوزه راه‌های روستایی حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: آسفالت و بهسازی اکثر معابر روستاهای دشت مهاباد، محور قره بلاغ و بخش خلیفان با دریافت قیر رایگان و اعتبارات لازم از بنیاد مسکن کشور انجام شد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دریافت ۲۰ میلیارد تومان اعتبارات موردی و جهشی به منظور توسعه زیرساخت در روستاها و ایجاد دیوار ساحلی و طرح‌های هادی روستایی با اعتبار اختصاص یافته به میزان ۷۰ میلیارد تومان از دیگر اقداماتی بود که انجام دادیم.

وی تصریح کرد: ایجاد تصفیه‌خانه جدید آب شرب شهر مهاباد با دریافت اعتبار ملی و کشوری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان و انتقال آب تصفیه خانه قدیم به ۱۴۱ روستای مهاباد با اعتبار ملی و کشوری اختصاص یافته به میزان ۲۰۰۰ میلیارد تومان که تمام روستاهای دشت مهاباد به تصفیه خانه قدیم آب شهر واقع در محوطه امور آب وصل شده است و لوله گذاری تا روستای درمان انجام شده است و مابقی در حال انجام است نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این منطقه است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: آغاز عملیات احداث منبع آب شهر گوگتپه با اعتبار اختصاص یافته بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان و احداث منبع ذخیره آب کانی صوفی رشید با اعتبار اختصاص یافته به میزان ۴۰ میلیارد تومان از دیگر پروژه هایی بود که پیگیری شده و هم‌اکنون در حال اتمام است.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اجرای پروژه‌های دفع فاضلاب ۷ روستای بالادست سد مهاباد با اعتبار اختصاص یافته به میزان ۹۰ میلیارد تومان نیز در حال پیمان‌سپاری است./

پروژه‌های نیمه تمام ازنا نیازمند تعیین تکلیف هستند
دنبال کنید

پایان پیام 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi