شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع موانع آبرسانی به روستای درازاب تربت جام/گازرسانی به روستای مرزی ملو با اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبارات

نماینده مردم تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس، در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه آبرسانی و گازرسانی به روستاهای این منطقه از رفع موانع آبرسانی به روستای درازاب تربت جام و گازرسانی به روستای مرزی ملو خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106923
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

کرونا :

رفع موانع آبرسانی به روستای درازاب تربت جام/گازرسانی به روستای مرزی ملو با اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبارات

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در بیان اقدامات انجام شده در حوزه تامین آب برای حوزه انتخابیه خود، گفت: ما رفع موانع موجود در مسیر آبرسانی به برخی روستاهای شهرستان صالح‌آباد را پیگیری دادیم کمااینکه در روستای درازاب که با مشکل آبرسانی مواجه بود با حفر چاه حل شد و الان هم دستگاه حفاری در این روستا مستقر شده است و پیگیری برای رفع مشکل خط انتقال آب به این روستا نیز انجام شد.

نماینده مردم تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه گازرسانی به روستاهای این منطقه، تصریح کرد: در حوزه گازرسانی در این منطقه عنوان روستای مرزی ملو از لیست دریافت گاز در این منطقه حذف شده بود بنابراین طی چند سال گذشته چندین نشست با وزیر نفت و مسئولان ریاست جمهوری برای رفع این مشکل برگزار کردیم.

وی تاکید کرد: در نهایت با اخذ مصوبه‌ای از دولت با اختصاص اعتباراتی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان گازرسانی به این روستای مرزی انجام شد و با این اقدام که باعث احیای این روستا و ماندگاری مردم در این منطقه شد یک دژ دفاعی در حمایت از نظام و دولت در این محدوده ایجاد شد که پشتیبان نیروهای ما در مرز هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: هم‌اکنون گازرسانی به برخی روستاهای شهرستان صالح‌آباد در حال پیگیری است و آخرین مراحل آن به سرعت در حال طی شدن است و با توجه به شروع فصل سرما در روستاهای این منطقه اعم از باغ کشمیر و چشمه گل انجام می‌شود و به زودی مشعل گاز در آنها هم روشن خواهد شد./

ایجاد پنجره واحد صادرات برای جلوگیری از ورود صادرکنندگان غیر تخصصی ضروری است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi