یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات بخش مرکزی پاکدشت و روستای فیلستان بررسی شد

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست با معتمدین روستای فیلستان در راستای رفع مشکلات ساکنین روستا، کشاورزان و دامداران و باغداران مسائل منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106733
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

کرونا :

مشکلات بخش مرکزی پاکدشت و روستای فیلستان بررسی شد

فرهاد بشیری در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به نشست با معتمدین روستای فیلستان ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط شورای اسلامی و دهیاری روستای فیلستان از تشکیل کارگروه رسیدگی به مشکلات کشاورزان، دامداران و باغداران بخش مرکزی خبر داد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعا پیگیری و مطالبات مردم از مسئولان باعث رشد و توسعه میشودفردی که توان خدمت به مردم را ندارد مانع انجام خیلی از امورات خواهد شد.

رئیس فراکسیون تنقیح قوانین و مقررات مجلس تصریح کرد:  در این نشست طی تماس تلفنی با مدیرکل راهداری استان تهران، موضوع ترمیم روکش آسفالت جاده روستایی فیلستان به ارمبویه مورد پیگیری قرار گرفت که به زودی پس طی شدن مراحل اداری این مهم صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: با عنایت به نزدیک شدن به انتخابات پروژه ناامید سازی دشمنان نیز قوت گرفته است اما مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی مانند همیشه با حضور پای صندوق های رای و‌مشارکت حداکثری مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi