پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری مسائل حوزه آموزش عالی استان مازندران در نشست با معاونان وزارت علوم

عضو هیأت رئیسه مجلس از پیگیری مسائل حوزه آموزش عالی استان مازندران در دیدار با معاونان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106700
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

کرونا :

پیگیری مسائل حوزه آموزش عالی استان مازندران در نشست با معاونان وزارت علوم

علی کریمی فیروزجایی  در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به دیدار خود با همراهی رییس دانشگاه پیام نور مازندران با معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: در این نشست مسائل حوزه آموزش عالی مازندران مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به اینکه استان مازندران جزو استان‌های سرآمد حوزه آموزش عالی از حیث رشد کمی و‌ کیفی در کشور است، بر ضرورت پیگیری مسائل حوزه آموزش عالی در استان مازندران و لزوم نگاه حمایتی وزارت علوم به مسائل دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان از حیث اعتباری و تقویت منابع انسانی تأکید کرد.

وی خواستار اهتمام و توجه بیشتر مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تأمین خواسته ها و مطالبات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اعم دانشگاه های پیام نور، آزاد اسلامی، فنی و حرفه‌ای، علوم پزشکی و دانشگاه های دولتی استان شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین بر لزوم حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور مازندران و توسعه امکانات و تجهیزات مورد نیاز این دانشگاه تأکید کردند.

وی اضافه کرد: در این نشست، رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران نیز گزارشی از آخرین وضعیت آموزشی، علمی، فرهنگی، پژوهشی و عمرانی این دانشگاه ارائه کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi