شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

پیگیری برای راه‌اندازی کلینیک جراحی قلب در بم

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس، با اشاره به اقداماتی که در حوزه بهداشت و درمان این منطقه در حال انجام است از پیگیری برای تسریع روند راه‌اندازی کلینیک جراحی قلب در بم خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106566
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

کرونا :

پیگیری برای راه‌اندازی کلینیک جراحی قلب در بم

موسی غضنفرآبادی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در بیان موضوعاتی که برای حوزه سلامت حوزه انتخابیه خود پیگیری می‌کند، گفت: هم‌اکنون در حوزه بهداشت و درمان در حال پیگیری هستیم تا کلینیک جراحی قلب را در بم راه‌اندازی کنیم.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: یکی دیگر از اقداماتی که در این منطقه پیگیری می‌کنیم توسعه فضاهای ورزشی است که در حال انجام است کما اینکه در بسیاری از روستاها زمین‌های چمن مصنوعی ساخته شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: توسعه فضاهای آموزشی از دیگر موضوعاتی است که پیگیری می‌کنیم هرچند تعداد دانشجویان در این منطقه به دلیل تعطیلی برخی دانشگاه‌های پیام نور کاهش پیدا کرده است.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در حوزه آموزش و پرورش نیز به دنبال این هستیم که در هیچ روستایی با کمبود معلم و مدرسه مواجه نباشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi