پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر حل مشکل آنتن دهی روستاهای کوهدشت و رومشکان در نشست با وزیر ارتباطات

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: برای رفع مشکل آنتن دهی روستاها هم نشست های مکرری با وزیر ارتباطات داشتم که خوشبختانه اقدامات موثری انجام گرفت و چندین روستای حوزه انتخابیه به شبکه اینترنت متصل شده اند  و مابقی هم در حال پیگیری هستند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106557
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

کرونا :

تاکید بر حل مشکل آنتن دهی روستاهای کوهدشت و رومشکان در نشست با وزیر ارتباطات

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: خوشبختانه در این مدت اخیری که نماینده مردم بودم پیگیری های زیادی برای انجام پروژه های راهسازی انجام شد و اقدامات مطلوبی در این زمینه صورت گرفته است چرا که چندین روستا و محور مواصلاتی در حوزه انتخابیه احداث شده است.

وی افزود: با پیگیری های مستمری که در وزارت راه داشتم توانستیم اعتباراتی برای احداث و تکمیل چند پروژه راهسازی پر خطر و پر تردد اخذ کنیم که خوشبختانه با دریافت این اعتبارت کارهای خوبی در این حوزه صورت گرفته است و اصلا نسبت به دوره های گذشته قابل قیاس نیست.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه هم تلاش های زیادی صورت پذیرفت و اقدامات مطلوبی انجام گرفت که می توان به اخذ مجوز احداث بیمارستان رازی کوهدشت اشاره کرد که در حال حاضر هم پیشرفت خوبی داشته استو حتی مجوز احداث دانشکده پرستاری هم اخذ شد که این ها از اقدامات خوب در حوزه بهداشت و درمان است.

مبلغی بیان کرد: برای رفع مشکل آنتن دهی روستاها هم نشست های مکرری با وزیر ارتباطات داشتم که خوشبختانه اقدامات موثری انجام گرفت و چندین روستای حوزه انتخابیه به شبکه اینترنت متصل شده اند  و مابقی هم در حال پیگیری هستند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi