سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با ریاست سازمان تامین اجتماعی؛ پیگیری جهت احداث درمانگاه های شاهین دژ و تکاب

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس گفت: در جلسه با ریاست سازمان تامین اجتماعی پیرامون احداث درمانگاه تامین اجتماعی شاهین دژ و تکاب صحبت شد تا اقدامات اساسی در خصوص رفع مشکلات اداری ساخت این درمانگاه ها انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106551
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

کرونا :

دیدار و گفت و گو با ریاست سازمان تامین اجتماعی؛ پیگیری جهت احداث درمانگاه های شاهین دژ و تکاب

حسن همتی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح نشست با ریاست سازمان تامین اجتماعی گفت: در این جلسه پیرامون احداث درمانگاه تامین اجتماعی شاهین دژ و تکاب صحبت شد تا اقدامات اساسی در خصوص رفع مشکلات اداری ساخت این درمانگاه ها انجام شود.

وی افزود: حدود دو سال پیش مجوز ساخت این درمانگاه ها اخذ شد اما هنوز عملیات اجرایی آنها انجام نشده است البته با توجه به پیگیری های انجام شده درمانگاه شاهین دژ به دلیل اختصاص زمین از سوی شهرداری در مراحل اجرایی قرار دارد اما درمانگاه تکاب به دلیل عدم تامین زمین بلاتکلیف مانده است و باید حمایت های لازم در این رابطه انجام شود.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس گفت: امیدوارم زمین برای ساخت درمانگاه در تکاب تهیه شود و این موضوع نیز مورد تاکید مدیرعامل سازمان بود مبنی بر اینکه برابر قوانین باید زمیاز سوی مسئولان شهرستان تهیه شود اما آقای موسوی اعلام کردند همه حمایت های لازم را برای احداث این درمانگاه ها انجام می دهند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi