شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکمیل پایگاه اورژانس ۱۱۵ روستای چاه طالب در مراحل پایانی/ باند دوم محور بشرویه – طبس آماده تردد

نماینده طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس گفت:ضمن بازدید از پروژه‌ باند دوم محور بشرویه – طبس وتماس تلفنی با پیمانکار احداث،۶ کیلومتر از باند دوم دراین محور بزودی آماده تردد خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106506
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

کرونا :

تکمیل پایگاه اورژانس ۱۱۵ روستای چاه طالب در مراحل پایانی/ باند دوم محور بشرویه – طبس آماده تردد

مجید نصیرائی درگفت وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،با اشاره به مسائل مربوط به حوزه انتخابیه به بازدید از بیمارستان جدید بشرویه و گفتگو با جمعی از دغدغه‌مندان در بیمارستان اشاره کرد و گفت: به دنبال دغدغه‌های مردمی درخصوص بیمارستان جدید؛ به همراه “عباسی” معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بشرویه و”عامری” رئیس بیمارستان ،از بیمارستان جدید بشرویه بازدید کردیم.

نماینده مردم طبس،فردوس،بشرویه و سرایان در مجلس بااشاره به بازدید از تجهیزات مستقر در بیمارستان تاکید کرد:همه باید به بیمارستان جدید با نگاه افزایش ظرفیت درمانی نگاه کنیم. در چشم‌انداز درمانی همه باید برای بیمارستان ۶۴ تختخوابی تلاش کنیم؛ هیچ یک از ما نباید به این موضوع نگاه سیاسی یا انتخاباتی داشته باشیم و با عنایت به مصالح مردم و آینده‌ی بشرویه افتتاح این بیمارستان انجام شود.

دیدار با کشاورزان در زمستان

وی ادامه داد:پس از حضور در روستای شیرآباد و شنیدن مسائل و مشکلات آبی کشاورزان،به درخواست تعدادی از کشاورزان شیرآبادی در محل مزارع و استخر آب هادی آباد حاضر شدم.

نصیرایی افزود:این دیدار “اکبرزاده” معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان طبس،”احمدی” معاون سازمان و سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان و جمعی از مسئولین نماینده را همراه بود.با توجه به عدم وجود بارندگی در زمستان جاری و همینطور دمای هوای بالا در فصل های گرم سال آتی، تاکید کرد تا به فوریت نسبت به وضعیت کشاورزان و مشکل کمبود آب آنان تصمیم‌گیری و هماهنگی لازم بین دستگاه های اجرایی مسئول انجام شود.

دیدار  با مدیر و کارکنان خیریه حضرت عباس (ع)

نماینده  طبس، فردوس،بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی به دیدار با مدیر و کارکنان خیریه حضرت عباس علیه‌السلام و خانه سالمندان نیکان طبس اشاره و مطرح کرد:در این دیدار در خصوص مشکل اخذ مجوز ویزیت سالمندان در منزل و همچنین توسعه مرکز نگهداری از سالمندان با مسئولان مربوطه رایزنی شد.

 مجید نصیرایی  به حضور در محل مسجد امام سجاد( ع)اشاره کرد و افزود:با خادمان و هیئت امنای ثارالله(ع) دیدار و در خصوص حسینیه‌ی در حال ساخت توسط خیرین و خادمان هیئت گفتگو شد.این جلسه در ادامه‌ی بازدید میدانی چند ماه قبل از این حسینیه در حال ساخت برگزار شد.

یکی از مشکلات استان مرکزی ضعف و کمبود برخورداری از اعتبارات ملی است
دنبال کنید

نماینده مردم در مجلس در ادامه با اشاره به دیدارها با اقشار و اصناف مختلف  گفت:به همراه جمعی از مسئولان بهداشت و جهاد کشاورزی با اتحادیه نانوایان در طبس دیدار کردیم.نانوایان در این دیدار دغدغه‌های خود در خصوص کیفیت آرد و نان، نظارتها، عدم تعلق امتیاز سخت و زیان آور به تمام کارکنان نانوایی و مسئله قبوض تجاری آب را با نماینده و مسئولان مربوطه در میان گذاشتند.

نصیرایی مطرح کرد:در بازه‌های مختلف زمانی در شهرهای مختلف حوزه انتخابیه ضمن بازدید از نانوایی‌ها با نانوایان گفتگو کرده و مستمرا مسائل را به سطوح مختلف مدیریتی انتقال داده ام و از تریبون مجلس چندین بار در موضوعات مرتبط با نان توصیه و تذکر دادم.

وی تاکید کرد:برای ارائه‌ی نان با کیفیت باید ابعاد مختلف را درنظر گرفت و مقدمات لازم را برای نانوا تسهیل کرد تا نتیجه نهایی یعنی نان مطلوب حاصل شود.با توجه به دمای بالای هوا در طبس،سختی کار و لزوم ارائه نان مطلوب به مردم، لازم است اقتضائات محلی، شرایط گرمسیری،صرفه و صلاح مردم و انعطاف در راستای منافع عمومی را در تنظیم نظرات کارشناسی و آیین نامه‌ها در نظر داشته باشیم.

نماینده طبس،فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی به بازدید از پروژه‌ی باند دوم محور بشرویه – طبس اشاره و مطرح کرد: به همراه “عباسی” معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در کیلومتر دو جاده بشرویه – طبس حاضر شدیم و طی تماس تلفنی با پیمانکار احداث باند دوم در خصوص آخرین وضعیت این جاده گفتگویی انجام شد. ۶ کیلومتر باند دوم در این محور بزودی آماده تردد خواهد شد.

نماینده طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی به موضوع تکمیل پروژه‌های آب و آبخیزداری، برق، گاز و مسکن در روستای نوده،اشاره و مطرح کرد: به همراه حجت‌الاسلام خوشخو امام جمعه آیسک، “رضوی” فرماندار شهرستان سرایان و جمعی از مسئولان به روستای نوده رفته تا آخرین وضعیت اقدامات انجام شده و در دست اقدام را بررسی کنیم.

غلامحسین کرمی رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر شد
دنبال کنید

وی افزود: در این دیدار آخرین وضعیت اقدامات انجام شده و در حال تکمیل بررسی شد. اتمام آبرسانی به روستا،اجرای سازه‌ی آبخیزداری در حوزه آبخیزداری نرم و نوده،۴۲۹۵ مترمربع آسفالت معابر روستا، جدول گذاری معابر،احداث و تحویل ۲۵ واحد مسکونی بنیاد مسکن در شهرک روستای نوده و پوشش آب، برق و تلفن برای این شهرک جدید مورد تقدیر روستاییان واقع شد.در ادامه اهالی روستا در خصوص اصلاح سه‌راه ورودی روستا، تقویت اینترنت در نقاط کور و ادامه کار برای قنات با نماینده و مسئولین گفتگو کردند.

بازدید  از روند تکمیل پایگاه اورژانس چاه‌طالب

نصیرایی از بازدید  از روند تکمیل پایگاه اورژانس ۱۱۵ روستای چاه طالب خبرداد و تاکید کرد:این پروژه در ساختمانی با زیربنای ۱۴۵ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان و پیشرفت فیزیکی حدود ۸۵ درصد در مراحل پایانی است ؛امید است این پایگاه امداد با ارائه فوریت های پزشکی در محور بیرجند به سه‌قلعه، روستاهای عشایری، کمپ‌های بوم‌گردی و مسیر جاده اصلی موجبات ارائه‌ی سریعتر خدمات اورژانسی در این منطقه را فراهم آورد.

بررسی و پیگیری پروژه های روستای عشایری چاه غیاث

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،افزود:به همراه ” رضوی” فرماندار شهرستان سرایان، حجت‌الاسلام مرتضی‌نیا امام جمعه سرایان، حجت‌الاسلام کفشی امام جمعه سه‌قلعه و جمعی از مسئولان با حضور در روستای عشایری چاه غیاث به بررسی وضعیت پروژه‌های در دست اقدام پرداختیم.

نماینده طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:در این دیدار خدمات انجام شده مانند تکمیل پروژه گاز، آبرسانی به روستاهای عشایری، آسفالت جاده چاه غیاث، اعطای تسهیلات مسکن و کمک‌های بلاعوض برای مسکن محرومین مورد تقدیر اهالی قرار گرفت و در ادامه مطالبات خود برای تقویت سیستم آبیاری برای کشاورزی، اعطای تسهیلات برای تامین جو مدت‌دار، تکمیل یک و نیم کیلومتر باقیمانده جاده روستایی و چمن مصنوعی را مطرح کردند که در تماس با مدیران مربوطه پیگیری شد./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi