یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سامانه فاضلاب شهرستان تکاب در حد کلنگ‌زنی باقی مانده است/ایمیدرو به تعهدات خود پیرامون این پروژه عمل نکرد

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس، ضمن انتقاد از عدم پاسخگویی مسئولان در رابطه با سامانه فاضلاب شهرستان تکاب که تنها در حد کلنگ‌زنی باقی مانده است افزود: این پروژه قرار بود توسط ایمیدرو اجرا شود اما به تعهدات خود عمل نکرد و مسئولان مربوطه نیز در این زمینه پاسخگو نیستند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106482
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

کرونا :

سامانه فاضلاب شهرستان تکاب در حد کلنگ‌زنی باقی مانده است/ایمیدرو به تعهدات خود پیرامون این پروژه عمل نکرد

حسن همتی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با انتقاد از بی‌توجهی برخی مسئولان به اجرای پروژه‌های عمرانی در حوزه انتخابیه خود، گفت: حوزه شاهین دژ و تکاب دارای مناطق کوهستانی صعب‌العبور بوده و در جنوبی‌ترین و دورترین نقطه مرکز استان قرار دارد و برغم اینکه از ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه‌های کشاورزی، معدنی، دامداری و شیلات برخودار است و مردمانی نجیب و انقلابی در این منطقه سکونت دارند اما متاسفانه تاکنون مورد توجه قرار نگرفته است.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با آغاز به کار دولت آقای رییسی با کمک شخص رییس جمهور و استاندار محترم و پیگیری فرمانداران در جهت تسریع پروژه بهسازی محور شاهین دژ-تکاب، تکاب-زنجان و شاهین دژ-میاندوآب حدود ۱۰۰ کیلومتر پیمان‌سپاری انجام شده و حدود ۸۰ کیلومتر آن در حال اجرا است.  

وی تصریح کرد: برغم اینکه پیمانکاران برای اجرای این پروژه در دو شیفت فعالیت می‌کنند اما عدم تخصیص اعتبارات لازم اجرای آن را با مشکل مواجه کرده است بنابراین به شدت در حال پیگیری برای رفع این مشکل هستیم.

همتی خاطرنشان کرد: سامانه فاضلاب شهرستان تکاب نیز که قرار بود توسط ایمیدرو اجرا شود برغم توافقات صورت گرفته در حد کلنگ‌زنی باقی ماند و متاسفانه با تغییر وزیر و بالتبع آن تغییر مدیرعامل ایمیدرو تاکنون هیچ اقدامی در این راستا انجام نشده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما امیدوار بودیم عملکرد وزیرجدید بهتراز قبل باشد اما متاسفانه نه تنها همکاری لازم وجود نداشت بلکه به دنبال پیگیری‌هایی که انجام شد پاسخگو هم نیستند و مردم این منطقه را بلاتکلیف نگه داشته‌اند.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در خصوص فاضلاب شاهین دژ هم اقدامات اولیه انجام شده و مشکل ایجاد شده با پیمانکار حل شد و در نهایت دستور لازم از سوی وزیر نیرو برای تخصیص ۳۰ میلیارد تومان اعتبارات برای اجرای این پروژه صادر شد./

پایان پیام

از پیگیری افزایش سهمیه بیمه کارگران ساختمانی تا افزایش چارت سازمانی فنی و حرفه‌ای استان
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi