دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخصیص مبلغ 15 میلیارد تومان برای تجهیز استودیوم ورزشی شفت

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود به تخصیص مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای تجهیز استودیوم ورزشی شهید ذبیحی شفت و بازسازی سالن‌های سرپوشیده فرسوده این منطقه اشاره کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106380
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

کرونا :

تخصیص مبلغ 15 میلیارد تومان برای تجهیز استودیوم ورزشی شفت

خلیل بهروزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به اقداماتی که در حوزه ورزش حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: ما برای مجموعه شهید ذبیحی به عنوان تنها استودیوم ورزشی شهرستان شفت که یکی از ۳۱ شهرستان کمترتوسعه یافته کشور محسوب می‌شود رقمی بالغ بر۱۵  میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی دریافت کردیم که هم برای چمن آن و هم سایر امکاناتی که نیاز دارد، مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تعدادی از سالن‌های سرپوشیده این منطقه نیز فرسوده شده بودند که در جهت بازسازی و مرمت آنها اقدام شد، همچنین چمن مصنوعی برای مراکز دهستان‌ها آماده نصب است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، در بیان اقداماتی که در حوزه کشاورزی این منطقه انجام داده است، یادآور شد: ما برای حوزه کشاورزی این منطقه نیز نصب آب بندها، لاینینگ و تجهیز اراضی را پیگیری کردیم که به نتایج مطلوبی نیز منتهی شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi