شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

ضرورت تسریع روند اجرای عملیات اجرایی باند دوم محور ریگان – نرماشیر

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس، ضمن تشریح اقدامات انجام شده در جهت ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های حوزه انتخابیه خود بر ضرورت تسریع روند اجرای عملیات اجرایی باند دوم محور ریگان – نرماشیر به عنوان یکی از نقاط حادثه‌خیز این منطقه تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106374
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

کرونا :

ضرورت تسریع روند اجرای عملیات اجرایی باند دوم محور ریگان – نرماشیر

موسی غضنفرآبادی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در بیان برخی اقداماتی که در جهت توسعه حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: به تازگی طرح انتقال آب شرب شهرستان‌های بم و بروات با حضور رییس محترم جمهور افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اقداماتی که در جهت ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های این منطقه پیگیری و انجام شده است، تصریح کرد: یکسری کارها نیز در حوزه بهسازی جاده‌های این منطقه در حال انجام است که مردم انتظار دارند شتاب بیشتری بگیرد که از جمله آنها عملیات اجرایی باند دوم محور ریگان – نرماشیر است که باید با سرعت بیشتری انجام شود چرا که یکی از نقاط حادثه خیز این منطقه است.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: عملیات اجرایی باند دوم محور دارزین- دهبکری و تعریض جاده بروات به دولت آباد و تعریض جاده نظام شهر نیز از دیگر اقدامات در حال انجام است که انتظار می‌رود با عنایت مسئولان وزارت راه و شهرسازی روند آن تسریع شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi