سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت تکمیل زیرساخت‌های طرح‌ نهضت ملی مسکن / 15 هزار واحد مسکونی ویلایی در فردوس ،سرایان، طبس و بشرویه ساخته می‌شود

نماینده مردم فردوس ،سرایان، طبس و بشرویه در مجلس با اشاره به اجرای پروژه ساخت حدود ۱۵ هزار واحد مسکونی در حوزه انتخابیه خود گفت: پیشرفت پروژه‌ها خوب بوده اما همکاری اندک بانک‌ها و نبود زیرساخت مانند برق و آب از جمله گلایه های اصلی مردم است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106368
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

کرونا :

ضرورت تکمیل زیرساخت‌های طرح‌ نهضت ملی مسکن / 15 هزار واحد مسکونی ویلایی در فردوس ،سرایان، طبس و بشرویه ساخته می‌شود

مجید نصیرائی در گفت وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن گفـت: تصویب این قانون یکی از افتخارات مجلس یازدهم بود که خوشبختانه دولت هم به خوبی در حال اجرای آن است و پروژه ها در شهرستان‌های فردوس ،سرایان، طبس و بشرویه به خوبی پیشرفت کرده است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت تامین منابع مالی جهت ایجاد زیرساخت‌های پروژه های طرح نهضت ملی مسکن نظیر آب و برق عنوان کرد: تکمیل زیرساخت سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن نیازمند پیگیری جدی‌تر و تامین اعتبار دارد.

این نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های فردوس ،سرایان، طبس و بشرویه، اجازه ساخت مسکن به صورت آپارتمانی را نداده و تلاش کردیم تمامی واحدهای مسکونی به صورت ویلایی ساخت شود. هم اکنون نیز روند ساخت توسط برخی از متقاضیان آغاز شده  اما تامین آب با تانکر و نبود زیرساخت های لازم موجب گلایه مردم بوده که باید هر چه سریع‌تر برطرف شود.

نماینده مردم فردوس ،سرایان، طبس و بشرویه در مجلس با اشاره به اجرای پروژه ساخت حدود ۱۵ هزار واحد مسکونی در حوزه انتخابیه خود عنوان کرد: همکاری اندک بانک‌ها و نبود زیرساخت از جمله گلایه های اصلی مردم است اما به صورت کلی روند اجرایی پروژه‌ها خوب بوده و امیدواریم با اهتمام دولت چالش‌های موجود نیز بر طرف شود. /

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi