یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح بزرگراه ترانزیتی ایران و آذربایجان در مرز آستارا/احداث پل جدید در آستارا باعث تسهیل تردد خودروهای ترانزیتی می‌شود

نماینده مردم آستارا در مجلس، ضمن اشاره به افتتاح بزرگراه ترانزیتی ایران و آذربایجان در مرز آستارا و احداث پل جدید در این منطقه گفت: این پل هنوز تکمیل نشده و هنوز صف‌های طولانی رانندگانی که پشت مرز معطل می‌مانند، وجود دارد و ما همچنان از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیرهستیم تا مشکل این بخش به طور کامل حل شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106316
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

کرونا :

افتتاح بزرگراه ترانزیتی ایران و آذربایجان در مرز آستارا/احداث پل جدید در آستارا باعث تسهیل تردد خودروهای ترانزیتی می‌شود

غلامرضا مرحبا در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به افتتاح بزرگراه ترانزیتی ایران و آذربایجان در مرز آستارا در تشریح جزییات آن، گفت: در کنار گمرک قبلی، این پل دوم احداث شده است که از بار گمرک قدیمی خواهد کاست چرا که گمرک قبلی ظرفیت محدودی داشت و تنها یک خودرو می‌توانست از روی پل آنجا تردد کند و امکان تردد همزمان دو خودرو وجود نداشت.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اوایل این ماه پل جدید افتتاح شد اما هنوز تکمیل نشده است و تاسیسات کاملی هم ندارد و تنها در آن یک کانکس مستقر است اما فعالسازی آن باعث شده بخشی از ترافیک موجود مدیریت شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در خصوص تاثیر احداث این پل در کاهش صف‌های طولانی رانندگان معطل مانده پشت مرز، یادآور شد: البته هنوز صف‌های طولانی رانندگانی که پشت مرز معطل می‌مانند، وجود دارد و این مشکل حل نشده است و امیدواریم این پل به ظرفیت نهایی برسد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی بیشتر از ۸۰ کامیون از محل بارانداز جدید تردد ندارند و تشریفات گمرکی نیز همچنان در گمرک قدیمی انجام می‌شود و خودروها از آن محل خارج می‌شوند که اگر این مشکل حل شود بخشی از ترافیک منتقل خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما همچنان از طریق وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری این موضوع هستیم تا مشکل این بخش به طور کامل حل شود./

پایان پیام

زیرساخت‌ها برای شرکت های دانش‌بنیان‌ در شهرک‌های صنعتی یزد فراهم شود
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi