چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکمیل سد هواسان در سرپل ذهاب در لایحه بودجه سال آینده دیده می‌شود/ راه آهن کرمانشاه به خسرویه تامین اعتبار شد

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: سد هواسان در سرپل ذهاب مهمترین پروژه‌ای است که در منطقه داریم، در بودجه ۱۴۰۲ وزیر نیرو دستور دادند تا اعتبار لازم برای این پروژه تزریق شود و همچنین در بودجه ۱۴۰۳ نیز اعتبارات لازم برای آن در نظر گرفته شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106313
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

کرونا :

تکمیل سد هواسان در سرپل ذهاب در لایحه بودجه سال آینده دیده می‌شود/ راه آهن کرمانشاه به خسرویه تامین اعتبار شد

شهریار حیدری در گفت وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در مورد آخرین اقدامات پیگیری شده در حوزه انتخابیه،گفت: طی روزهای گذشته برای عملیاتی شدن اقدامات منطقه آزاد تجاری قصر شیرین با سازمان برنامه و بودجه مکاتباتی را انجام دادیم که مقرر شد، حدود هزار میلیارد تومان اعتبار برای زیرساخت‌های تجاری صنعتی قصر شیرین اختصاص داده شود.

نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس یازدهم تاکید کرد: جلساتی با وزارت نیرو و وزارت جهاد کشاورزی داشتیم که به سامانه گرمسیری سرعت بخشند و اعتبارات لازم برای این مهم در نظر گرفته شد تا هرچه سریع‌تر برنامه‌های مورد نظر به اتمام برسد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس در ادامه افزود: پیگیری‌ها و توافقات لازم در خصوص آسفالت سه شهرستان با معاونت راهداری و حمل و نقل وزارت راه صورت گرفت تا اعتبار بیشتری به این پروژه اختصاص داده شود و این پروژه نیز به اتمام برسد.

نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: اقداماتی در خصوص نیروهای مردمی که زمان جنگ در کنار ارتش در جبهه‌های جنگ بودند با ستاد نیروهای مسلح ارتش و سازمان برنامه و بودجه صورت گرفت تا این نیروها مانند ایثارگران و رزمندگان از امتیازات رزمندگان برخوردار باشند.

این نماینده مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه در حوزه راه آهن کرمانشاه به خسرویه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته، اظهار داشت: در بودجه ۱۴۰۳ اعتباری برای این مهم پیش بینی شد تا بتوانیم عملیات اجرایی این پروژه را از کرمانشاه به سمت خسروی تسریع بخشیم که مجموعه اقدامات کلانی است.

وی در ادامه یادآور شد: سد هواسان در سرپل ذهاب مهمترین پروژه‌ای است که در منطقه داریم، در بودجه ۱۴۰۲ وزیر نیرو دستور دادند تا اعتبار لازم برای این پروژه تزریق شود و همچنین در بودجه ۱۴۰۳ نیز اعتبارات لازم برای آن در نظر گرفته شد.

حیدری در پایان خاطر نشان کرد: در بحث کولبری ما با طرح دو فوریتی که قبلا تسلیم شورای نگهبان کرده بودیم مجددا تایید شد و از دولت انتظار داریم که طرح کولبری هرچه زودتر عملیاتی و اجرایی شود، طی سه ماه پیگیری‌ها و اقدامات لازم برای این مجموعه  صورت گرفت که امیدواریم قبل از پایان سال جاری بتوانیم شاهد عملیاتی شدن این موضوعات باشیم./

پایان پیام

پیگیری برای تامین آسفالت جهت بهسازی معابر شهری بروجن
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi