یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر حل مشکل گوجه کاران دشتی و تنگستان در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: برای حذف یا تعویق اخذ عوارض وزارتی بر صادرات محصول گوجه فرنگی نیز جلسه وزیر جهاد داشتم که در این جلسه بر حل این مشکل تاکید شد چرا که سبب نارضایتی گوجه کاران منطقه شده است که وزیر جهاد نیز قول مساعد دادند و امیدوار هستم این موضوع در اسرع وقت انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106220
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

کرونا :

تاکید بر حل مشکل گوجه کاران دشتی و تنگستان در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی

غلامحسین کرمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده مشکل گازرسانی به عشایر دشت پلنگ برطرف شد که این اتفاق در طول این سالیان اخیر انجام نشده بود اما به همت دولت سیزدهم رقم خورده است.

وی افزود: همچنین اعتبار لازم برای عملیات اجرای جاده دشت پلنگ به فراشبند در بودجه سال آینده پیگیری می شود و تلاش خواهیم کرد اینکه مطالعات این پروژه تا سال آینده اجرا و تکمیل شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: برای حذف یا تعویق اخذ عوارض وزارتی بر صادرات محصول گوجه فرنگی نیز جلسه وزیر جهاد داشتم که در این جلسه بر حل این مشکل تاکید شد چرا که سبب نارضایتی گوجه کاران منطقه شده است که وزیر جهاد نیز قول مساعد دادند و امیدوار هستم این موضوع در اسرع وقت انجام شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi