یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سفر استاندار مازندران به میان دورود

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس، ضمن تشریح برنامه‌های سفر استاندار مازندران به میان‌دورود از بهره‌برداری از طرح‌های هادی روستایی، افتتاح تعدادی از طرح‌های توسعه کشاورزی و دامداری و تصمیم‌گیری پیرامون برخی شرکت‌های این منطقه به عنوان برنامه‌های این سفر یاد کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106208
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

کرونا :

سفر استاندار مازندران به میان دورود

علی بابائی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح برنامه‌های سفر استاندار مازندران به شهرستان میان دورود، گفت: به‌دنبال هماهنگی‌هایی که با مقامات استانی انجام دادیم قرار شد تعدادی از طرح‌های هادی روستایی که در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ عملیاتی شد در این سفر به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آبرسانی به روستاهای زیت سفلی و انتقال آب از سد شهید رجایی به شهرستان میان دورود که نیازمند ۱۰ کیلومتر طرح توسعه بود با هماهنگی‌هایی که با شرکت آب منطقه ای انجام شد این هفته مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: شروع به کار پیمانکار آخرین قطعه ۵ کیلومتری جاده گهرباران از تاج‌آباد به منطقه بلوجا و افتتاح تعدادی از طرح‌های مرتبط با توسعه کشاورزی، دامداری و دامپروری نیز در برنامه این سفر قرار دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: تصمیم‌گیری درخصوص برخی شرکت‌های بزرگ این منطقه اعم از نکاچوب و تخت سه لایی شهید رجایی نیز در این سفر انجام می شود.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای سلامی، یادآور شد: افتتاح پل فرح‌آباد که حلقه اتصال بین ساری و میان‌دورود با منطقه امیرآباد است و منجر به توسعه میان دورود در بخش گهرآباد خواهد شد از دیگر برنامه‌های این سفر است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi